Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Kan fortelle litt om dagen/kvelden. På lørdag giftet jeg og min kjære oss. Vi valgte kirkebryllup. Alt gikk kjempefint! Etter kirken var det mat på en restaurant på en golfbane. Forretten: Gravlaks med stuede poteter og sennepssaus. (absolutt alle likte den) Hovedrett: ribbe, julepølse, medisterkake, surkål og poteter. Det var litt saus der også som minte meg om BBQ saus og det var ikke noe godt. Alle var egentlig mette av forretten siden den var så stor. Men hoveretten var helt grei. Til dessert var det riskrem og creme brulee. Fy søren, det var godt! Etterhvert klarte vi å dalle oss til lokalet hvor festen skulle være. Da spiste vi kaker, drakk kaffe og selvfølgelig endel alkohol. Hehe Alle storkoste seg. Fikk så mye skryt for å ta det meste på sparket og ha et avslappet bryllup og ikke ha noe spesiell timeplan å følge. Var utrolig fint med vinterbryllup alikevel om det var litt kaldt. Ble kjempefine bilder:) er storfornøyd med dagen. Den kunne ikke vært mer perfekt!
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Gratulerer so masse!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 gratulerer så utrolig masse.... kjekt å høre om andre sine flotte historier..... gleder meg til jeg skal gifte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå