CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Gutten min er bare 3 mndr, men han er stor og veier over 7,5kg, og er ca 60 cm. Jeg synes han sitter så trykket når jeg har den puta med hodebeskytteren i setet,han får liksom ikke plass.Når han har dress på er det vanskelig å få hodet til å passe nedi den puta, det blir liksom liggende oppå.Det ser ikke så veldig behagelig ut. tok ut hele puta i dag, og han sitter så utrolig mye bedre. Men setet blir jo litt brattere i ryggen, og det er jo ikke så bra. selv om han er stor er han jo fortsatt bare 3 mndr.. Når er det egentlig vanlig å ta ut den puta? Bør jeg prøve å ha den i litt til?
lille sprelle Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Når han blir for liten til å sitte under den! (omtrent sånn som du beskriver....) Det går an å putte en bitteliten pute i ryggen på ham da....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Når han ikke får plass lenger. Men IKKE putt en annen pute oppi, det anbefales IKKE!!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Lillegutt her er nesten tre mnd, men måtte ta ut den puta da han var litt over en mnd. Han er så lang, og med tykk dress ble det rett og slett ikke plass. MEN, han ble sittende veldig "bøyd!, så jeg tok ut den delen som var under rumpa og la den i stolen uten trekket med den hodebeskyttelsen. Ble ikke trekk på den, man han sitter i alle fall mer riktig:-) Må snart ta ut den også, han vokser fort gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå