snuppe<3mai10 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Har siden i går hatt en del ubehag nederst i magen. Kan det bare være at leddbånd og sånn blir strekt? Er i uke 19. Blir verre når jeg står og går, litt bedre når jeg ligger.
snuppe<3mai10 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2009 Kan det ha vært at jeg har løftet tungt? Har en gutt på 2 år på rundt 15 kg som jeg må løfte på av og til. Er litt bedre i dag heldigvis. Ble litt bekymret i går for at noe skulle være galt..
Nikki 75 Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har også sånn av og til, uten at jeg vet hvorfor... Jordmor antydet at det kunne ha med bekkenløsning å gjøre. For meg kan det være veldig ubehagelig å gå, mye bedre å ligge eller sitte når magen er sånn, men det gir seg jo heldigvis uansett etter en stund.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Høres ut som uvi, ville levert en urinprøve bare for å være sikker Bruke få ondt over blæra/nederst i magen når æ har uvi og e gravid, ingen andre tegn. En kur med furadantin f.eks fikse d
Nikki 75 Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Jeg sjekket for UVI med hjemmetest da jeg var på det verste. Den var negativ, og det gikk over av seg selv... Så tror det er ligamentsmerter og eller bekkenet...
snuppe<3mai10 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2009 Det har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg bør sjekke det for sikkerhets skyld?
snuppe<3mai10 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2009 Nå har jeg vært innom legekontoret med urinprøve. Det var utslag på leukocytter (?). De ville først gi meg noe for det, men da jeg sa at jeg var gravid ville de ikke gi meg noe likevel, men ville sende prøven til videre analyse. Anbefalte tranebær, te med sitron, appelsinjuice ol. Var innom apoteket for å høre om de hadde noe for gravide med urinveisinfeksjon, men det hadde de ikke. Hadde hatt før. Hva er furadantin, og hvor får man tak i det? Har aldri hatt urinveisinfeksjon før :/
Missy M Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Furadantin er en type antibiotika som er et reseptbelagt legemiddel. Dersom legen mener at du skal behandles med noe antibiotika vil du sikkert få beskjed om dette når urinprøvesvaret kommer tilbake fra analyse. De sender den inn til analyse for å se hvilken type bakterier det kan være oppvekst av i urinen din, og kan også da se hvilken type antibiotika som kan være aktuelt. Lykke til
snuppe<3mai10 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2009 Da får jeg vel bare vente å se.. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå