Gå til innhold

Hva har dere oppi strømpen til store og små??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte litt sjokolade og kanskje en film til datteren:-)

Og jeg tenkte jeg skulle overraske samboer med en også,og oppi der tenkte jeg også å ligge sjokolade og et spill:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til jenta mi: julehefte, film og liten nissesjokolade.

Til min mann: et magasin for hans interesseområde, samt god sjoklade som han liker.

Til meg selv: film + litt sjokolade jeg liker.

Skrevet

ungene får hver sin julefilm i sokkene sin i år. de får altids en liten gave i tillegg til snop.

så får de en liten pose gullfisk eller chiops og noe snop.

Skrevet

Alle får ett julehefte og ett flaxlodd hver. Det må jeg ha i strømpa.

Så er det noen få julesjokolader, også regner jeg med at det er en liten pynteting eller leke. Det pleier å være en liten pynteting/leke(noe med jul å gjøre) Min mor som har laget dette i år også, så jeg aner ikke helt hva som er der. Jeg skal bare legge det oppi, til meg, ungene og gubben.

Jeg har en mor som syns dette er kjempe morsomt så jeg har ikke fått lov å gjøre slikt på noen år. Hun har i år laget til 11julestrømper og 6 julekalendere.

jeg har ikke lyst til å ha mye godt i strømpa, så noen små julesjokolader holder. Slik godt som vi ikke kjøper ellers, eller har ellers i julen. vi har nok av godt fremme i julen, så da trenger vi ikke stappe de fulle før frokost. for strømpa må åpnes før frokost, går ikke ann å vente til etter frokost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...