dårlig ånde Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 er gravid for 3. gang, usikker på hvor langt jeg er på vei men tror ca 3-5 uker. fikk noen små utvendige åreknuter i forrige svangerskap som har begynt å gjøre vondt igjen. jeg fikk bare åreknuter på venstre ben. i løpet av helgen er jeg blitt nummen på utsiden av venstre leggen, merkelig følelse. jeg kjenner også noen strålinger ned til ankelen og stortåa. jeg lurer litt på om dette kan være symptomer på bodpropp? eller om det kanskje bare er nerver fra korsryggen som ligger i klem? er litt øm i ryggen også. gode råd og synspunkter mottas med takk!
♥♥♥ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 ved blodpropp blir man som regel hoven og varm, samt at man kan få rødme på huden. dersom du er usikker, ville jeg absolutt kontakte lege. har en venninne som fikk blodpropp i magen, lunga og leggen grunnet p- pillebruk (senere viste prøver at ho var disponert for blodpropp da!), og ho fikk et langt lerret å bleke. går bra med henne, men ho har vært igjennom mye. ring legen din heller en gang for mye enn for lite!! håper det er en "enkel" forklaring. god bedring og lykke til!
Salto&lille flikkflakka Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Hei Jeg vil også si at du bør kontakte legen din, for å være på den sikre sida. Jeg fikk blodpropp i leggen (viste seg at jeg også er disponert for det og med p-piller i mange år, måtte den bare komme..) Jeg fikk store smerter i leggen spesielt når jeg hadde foten ned. Smertene avtok litt når jeg hadde foten høyt. Men de var der konstant hele tiden. Jeg hadde ikke noe strålinger eller ønhet i ryggen, men symptomene kan jo variere. Ømhet, smerte og helvelse er noen av de. Men ring legen din å fortell det du har skrevet her
Dane Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 En liten blodprøve kan fortelle deg om det er blodpropp eller ikke. Har nettopp selv vært igjennom en hard turn med blodpropp i både leggen, låret og lysken. Tok lang tid før jeg skjønte hva det var. Hadde fryktelig vondt i ryggen og videre ned i beinet. Antok at det var låsning i ryggen med iling ned i beinet. Så feil kan man ta. Ofte ved blodpropp får man gjerne feber og infeksjonssymptomer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå