Gå til innhold

Blir dette en teit julegave? (smågave til nabo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte egentlig å gi vin til de som bor i "tunet" her. Så kom mannen min med forslag om å gi små Bailey's-flasker istedet. Ok for meg, jeg har ikke peil på alkohol uansett. Har jo sett sånne store flasker før, de ser jo pene ut, men da mannen min kom hjem fra polet hadde han med PLASTFLASKER! Ah, så stygt! Ser ut som en flaske bbq-saus, jo! Ville aldri valgt å kjøpe det, men nå er de jo kjøpt og det er få dager igjen. Legger ved noe godis også og pakker de litt pent inn, men må si jeg er litt flau. Hadde dere syntes det var teit å få dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - synes det er helt OK. Det er jo ikke flaska jeg skal drikke - men innholdet!

Skrevet

Hehehe, sant nok. Er vel bare meg om er avholds som ikke ser det på samme måten, jeg ser jo bare på flaska, jeg!

Skrevet

Nei, ikke teit. Jeg ville blitt kjempeglad (og litt flau hvis jeg ikke hadde noe å gi tilbake)

Selv gir jeg aldri alkohol, bortsett fra til nære venner, fordi jeg tenker at noen kan ha alkoholproblem uten at jeg vet om det, evt at de ikke liker / drikker slikt.

Skrevet

Ja, liker ikke heller på gi alkohol siden jeg selv ikke drikker, men får ikke laga noe hjemmelaga snacks i år, og da ble det bare slik. De som bor her vet jeg såpass mye om at jeg vet ingen av de sliter med alkohol, og at de tar seg en dram i ny og ne, så da føles det greit nok. Var mer den teite plastflaska som plaget meg!

(de driver med nabogaver her, så er derfor vi har kjøpt noe)

Skrevet

:-) Da får det bli plastikk da! God jul:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...