Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 På tide å sende en liten julehilsen til både store og små 35+ ere.. I dag er det siste dag på jobb, før det braker løs med nesten 14 dagers ferie! Og gjett om jeg gleder meg! LilleM gleder seg stort til jul han også - og løper spent ned trappen for å se om det er enda en "pakke" i julestrømpen (som fungerer som julekalender i år). Og stor er gleden hver morgen; "Mamma, det er pakke der! Tusen takk Julenissen..." De siste 2 dagene har han begynte å spare på kalendergavene sine, slik at han har noen på julaften (sikkert fordi alle andre gaver som kommer inn i huset skal vente til julaften) Lite vet han at kalendergavene bare er småtteri i forhold til det som venter en liten pjokk på 2,5 år på selveste julaften ;o) Men, vi lar ham få gleden av å spare. Det er jo faktisk ganske godt gjort, synes nå vi da.. Julen skal tilbringes hjemme i år, og vi gleder oss over det. Farmor kommer på besøk, og vi skal ha grøtfest i morgen med hele familien min hjemme hos oss. Mommo har bursdag og siden ingen av oss skal feire julen sammen i år, ble dette en mini julaften og bursdagsfeiring på samme dag.. Og så har mamma arrangert et ørlite "nissebesøk" i løpet av kvelden, for nissen er så innmari grøtsulten... Vi satser på en fredelig julefeiring med ski-turer og aking og deilig mat. Ønsker dere alle sammen en riktig riktig God jul og et godt nytt år! Mange klemmer fra store og små i heimen til
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk:) Julen er en nydelig tid. En tid for å være sosiale og nære, sene kvelder rundt langbordet med gode venner og familie, god mat, masse god mat:) Håper snøen kan ligge så vi får fine dager ute og røde roser i kinn:) Og grøten ja, vi skal ha både julaften og 1.dags brunsjen her med fullt hus, så jeg vurderer også å ta grøten lille julaften istedetfor på dagen julaften. Good idea:) Og nissen er jo glad i grøt han! Hihi, det er så koselig med forventningene til de små! Lille rosa har jo avslørt at nissen er bestefar, men i år blir hun nok overrasket, for det er jo selvfølgelig ikke ham;-) Kos dere masse og nyt dagene og hverandre:) Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå