Gå til innhold

En liten julehilsen til store og små!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å sende en liten julehilsen til både store og små 30+ ere..

I dag er det siste dag på jobb, før det braker løs med nesten 14 dagers ferie! Og gjett om jeg gleder meg!

LilleM gleder seg stort til jul han også - og løper spent ned trappen for å se om det er enda en "pakke" i julestrømpen (som fungerer som julekalender i år). Og stor er gleden hver morgen; "Mamma, det er pakke der! Tusen takk Julenissen..."

De siste 2 dagene har han begynte å spare på kalendergavene sine, slik at han har noen på julaften (sikkert fordi alle andre gaver som kommer inn i huset skal vente til julaften) Lite vet han at kalendergavene bare er småtteri i forhold til det som venter en liten pjokk på 2,5 år på selveste julaften ;o) Men, vi lar ham få gleden av å spare. Det er jo faktisk ganske godt gjort, synes nå vi da..

Julen skal tilbringes hjemme i år, og vi gleder oss over det. Farmor kommer på besøk, og vi skal ha grøtfest i morgen med hele familien min hjemme hos oss. Mommo har bursdag og siden ingen av oss skal feire sammen i år, så ble dette en mini julaften og bursdagsfeiring på samme dag.. Og så har mamma arrangert et ørlite "nissebesøk" i løpet av kvelden, for nissen er så innmari grøtsulten...

Vi satser på en fredelig julefeiring med ski-turer og aking og deilig mat.

Ønsker dere alle sammen en riktig riktig God jul og et godt nytt år!

Mange klemmer fra store og små i heimen til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har også hele familien tatt juleferie, og det er godt å få litt tid sammen. På julaften skal vi til min far og hans samboer og gofle i enda mer deilig pinnekjøtt og så går det slag i slag med familiebesøk resten av jula. Vi har fått bekreftet at nisse er bestilt til i år også, og veslemor er helt i hundre og lover på tro og ære at hun har vært snill.

God Jul til alle sammen!

Skrevet

her så har vi akkurat kommet hjem fra julefeiring i Kristiansand.

Har hatt det helt supert!

Camilla har storkost seg og Therese har vel for det meste sovet seg gjennom hele julen ....sett bort fra de øyeblikkene hvor hun er våken og bare smiiiiiler hehe.

Litt vondt i magen har hun hatt de siste to dagene, men det er bare fordi jeg tok litt av på sjokoladen tror jeg ;-)

Camilla syntes det var stas å komme hjem til en julekalender som fortsatt hadde gaver på seg....vi dro jo lørdagen før julaften så her er det fortsatt småpakker å kose seg med :-)

Håper alle fortsatt har en rolig og koselig romjulsfeiring.

Masse klemmer fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...