Gå til innhold

Vinterdress til store barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i det. Må vel ha str 146.

Spurte jenta på 7 hva hun ville ha og hun ville helst ha dress, for det var lettest å få på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kjedebutikker som hennes, cubus osv har hatt store str.

Vi går får varmedress i år, og den blir nok kjøpt på byggmakker tenker jeg. 7 og 8åringen her bruker største str somer 7år til naviger enda, men 12åringen skal ha. Ikke at hun er så stor hun heller så hun må vel ha samme str som din. Jeg og min mann har varmedresser, og hun har lånt min engang, litt stor men da kom konklusjonen at hun skulle ha dress igjen. Og jeg vet de har i barnestr også. De dressene er kjempegode, selv om de ser litt kjedelige ut.

Skrevet

Vi har en dress i den størrelsen til vår eldste, tror jeg i hvertfall, mulig det er 140 (han har den på seg på skolen i dag, så kan ikke sjekke, hehe..). Han er 138 cm og trekker mye lengde i ryggen, og dressen passer i hvertfall godt til ham. Dette er en ReimaTec+ dress, så den får du nok tak i flere steder, bl.a på BarnasHus og Reflex.

Skrevet

Ser de har en del dresser rundt om på sportsbutikkene, flere ser ganske store ut, så du kan jo ta en kikk der også.

Skrevet

Ja, er jo Reima-tilhenger da. He, he... Får se om vi finner noe på salg etter jula. Har todelt fra Skogstad nå. Kan vel være kjekt med en dress i tillegg. Hun bryr seg ikke så mye om hva andre sier, men mer om komfort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...