MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har en liten kar født mai07. Hadde SA i mai og en utskrapning i september... Var en tur i "kjellern" hang med nebbet og var deppa en stund etterpå, men jaggu ble jeg ikke gravid på en storbyferie mannen min og jeg var på i november:) JIPPI! Kjenner jeg er litt nervøs og lurer på når det skjer denne gangen lissom.. Ikke helt lett å tenke positivt selvom jeg prøver ! Men er i uke 7, hver dag teller Andre som er litt nervøse?
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Har vært like nervøs:) Har opplevd noe ala det samme, men nå har jeg passert 14 uker og fått veldig bra svar på kromosomprøve og klarer å slappe LITT mer av. Ønsker deg masse hell og lykke med svangerskapet. Heier på deg, jeg:)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 Hey og takk for det:)!! Samme til deg, 14uker er bra! Heia heia!!
Musemor med tre søte små Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Er litt i samme situasjon. Er vel 4+5 idag. Var også gravid på samme tid i fjor, men mistet i MA. Da det ble oppdaget hadde fosteret allerede vært dødt i en 4-5 uker. Er så utrolig redd for å gå med død baby i magen i ukevis igjen. Er utrolig redd for å få drømmen knust, igjen.
Erle79 Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Supert at du er gravid igjen, gratulerer! Man blir litt stresset når man har mistet tidligere, ikke helt uforståelig det. Jeg har mistet flere ganger, og har enda ikke funnet roen i dette svangerskapet. Føler meg trygg etter å ha sett et bankende hjerte på ultralyd eller hørt hjertet på doppler hos legen, men ca en uke etterpå blir jeg urolig igjen. Nå har jeg kommet til uke 18 og har begynt å kjenne liv selv. Det er utrolig betryggende! Har vel etterhvert innsett at jeg ikke kommer til å slappe av før babyen er ute. Men det gjør vel egentlig ikke noe det, så lenge alt ender godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå