Gå til innhold

21. desember. Hvor mange dager igjen til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

31 dager igjen! Nå skal jeg kose meg i jula og slappe av, og så kommer han vel en gang på nyåret =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager igjen. Nå er vi så nærme jul og nyttår, så han får pent vente til 2010. Gleder meg helt villt til pinnekjøtt og julekos på julaften, så har IKKE tenkt til å tilbringe julen på ullevål.

Skrevet

Nå har jeg 28 dager igjen til termin :-) Dette går fort :-)

Skrevet

25 dager igjen. Håper han kommer om 11 dager. Da er det akkurat blitt et nytt år. Er så utålmodig nå.

Skrevet

Kun 2 dager, hurra! Jeg leder:)

Skrevet

sukk... 61 laaaaange dager igjen! plages med bekkenløsning og ryggvondt. kjedelig å bli så passivisert!! menmen, blir godt med jul nå da:O) så krysser jeg fingrene for at tiden går fort på nyåret:O) gleder meg sånn til lillebror kommer!!!

Skrevet

10 dager igjen....og jeg vil ha nyttårsbarn...iallefall nesten. Har aldri gått over termin før, så håper han holder seg inne til termin siden han ikke har kommet enda ;o)

Skrevet

21 dager igjen i dag!! Tiden går fort :) Bare komme seg igjennom de to neste ukene uten fødsel, så skal jeg være mer enn fornøyd, da kan hu komme når hu vil etter det :)

Skrevet

20 dager til termin.

Babyen kommer sikkert ikke før om 34 dager.....puuuh.

Skrevet

13 dager til terminen 3.januar :)

Skrevet

Har nettopp hoppet inn her og har hele 82 dager igjen! :D

Skrevet

15 dager igjen og jeg hååååper sååå at han holder seg inne til over nyåret - selv om jeg er ufattelig lei av å være høygravid... :P

Skrevet

8 dager igjen :) må hun komma. gleder meg sånn :)

Skrevet

har 23 dager igjen!oi som dagene flyr nå for tiden!har vel noe med jula å gjøre kan jeg tenke meg...:)

skal iallefall knipe igjen til over nyttår!

Skrevet

4 dager igjen...Frykter fødsel på julaften :(

Skrevet

14 dager igjen. Den fornuftige delen av meg vil ikke at han kommer før 2010, men på den annen side kan han godt komme nå.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...