Gå til innhold

Hjelp.. tror jeg er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn er nå litt over 4 måneder, og nå tror jeg jaggu at jeg er gravid igjen. Sitter å veier for og i mot, men alt bunner jo i at jeg ville aldri tatt abort og hvis det er et lite under der så skal jeg jo selvfølgelig beholde det:)

Men må si jeg er litt skremt, og tenker jo på den økonomiske delen av det å få et barn til. En ting er å ha et barn, men to blir jo dobbelt så mye..hehe:)

Jeg har ennå ikke tatt noen test, men så fort apoteket åpner skal jeg løpe bort å kjøpe en.

Heldigvis er mannen min positiv, så det er jo egentlig ikke noe problem, annet en nerver.

Vet dette innlegget ikke gav særlig mening, men kjente jeg trengte å få det ut.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk for en flott julepresang det er da:)

Forresten, har hørt av de fleste som har to barn at det blir ikke dobbel opp, bare litt mer arbeid. Du får to tette som kan underholde hverandre mens du gjør andre ting, det blir kjempe kos å dra på ferie for barna er så tett i alder at de klarer sikkert å leke bra sammen.

Tenk så masse positive ting du/dere kommer til å oppleve med to tette barn:):)

Skrevet

jepp, signerer rednight.

grattis!

Skrevet

Det er 14 mnd mellom meg og lillesøsteren min, og vi hadde det så innmari koselig da vi vokste opp. Bestevenniner og alt, veldig moro å kle oss ut som tvillinger (vi ligner ikke hverandre!) og la folk lure. Dette kommer til å gå bra, men kan bli litt travelt i begynnelsen. Bare sørg for å ha gode rutiner!

Lykke til og god jul!

Skrevet

Gratulerer! Det var tett. Jeg har to med halvannet år mellom, og det mest slitsomme var graviditeten mens jeg hadde en baby. Ammet kortere enn jeg ellers ville gjort også. Men ellers har det gått veldig fint, og det er helt sant at barna får mye glede av hverandre på den måten

Skrevet

Godt å se at andre mener det er positivt, jeg blir litt mer beroliget her..hehe:) Teller timene til mannen kommer hjem fra jobb, så vi snart får dratt til apoteket og kjøpt en test. Kan ikke akkurat si at timene flyr her jeg sitter. *sukk*

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...