♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Snart 24 timer siden vannavgang uten rier, og tidspunkt for drypp nærmer seg med stormskritt! Da braker det altså løs på permisjonens første dag, og jeg gleder meg vilt. Dette blir min aller siste fødsel, så den skal nytes i fulle drag. :-) Lykke til alle sammen som venter og er i gang! :-) Og ha en kjempefin dag! :-)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Oi oi oi!! Heldiggrisen! Lykke lykke til.
hønny-bunny Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Lykke til,her er det lite fremgang:-///
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Masse lykke til med fødsel ;o) Da venter vi bare på å høre når det er overstått ;o)
Lola2016 Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Lykke til! Jeg ble lagt inn i natt og legen ville ikke sette meg igang:( venter fortsatt på effektive rier! Han mener det kan gå 2 døgn før de gjør noe... Så da får jeg bare håpe at ting skjer naturlig...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå