yasmina Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Vi har pleid aa gjoere det,men gidder ikke kjoere til Dubai for det i arr saa da blir det ikke noe i aar.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Nei har ingen tradisjon for å gjøre d nei. Fikk nok av det når jeg var liten.
Lene~mor til tre Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Nei vi går ikke i kriken på julaften
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Nei, vi går ikke i kirken. Verken jeg eller mannen er vant med det fra barndommen av.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Nei, vi pleier ikke det.
Northernlights Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har veldig lyst, men det er så dum ei tid de har det på her. Barnegudstjenesten er klokka 17:00, og den vanlige kveldsgudstjenesten er klokka 19:00 julaften. Synes jo dette kræsjer noe vannvittig med både middag og gaveåpning, samtidlig som jeg føler at det jo ikke er det som er det viktigste, og at vi bør dra. Men for meg er det jo klokka 17:00 at jula ringes inn, og da skal liksom alle være hjemme hos seg selv...og klokka 7 på kvelden julaften, da er det iallefall ikke noe tid å dra bort på. Og 1.juledag er det ingenting. Hadde det bare vært midnattsmesse, hadde jeg tatt med ungene på det ;o) Men...vi tenker og vurderer hva vi skal gjøre. Spise middag tidlig, og dra på barnegudstjenesten, tror jeg...får se!
Jojo x3 Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Ja, vi gjør det. Er så koselig å høre juleevangeliet å synge noen julesanger før vi reiser hjem å spiser middag. Har alltid gjort det så det hører med til jul!
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 vi har ikke pleid det, men ungene er i kirken med barnehagen før jul, pluss at vi pleier å være på julekonsert som er ett par uker før julaften.
aimai Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Nei det er me ikkje.Ikkje godt å lat seg gjere på den tid av døgnet, så lenge det er me som står for middagen. men synest det hørest koslegt ut. Har vurdert å spøre mine foreldre om dei har lyst å reise med ungane i år
bente69;) Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Jepp, hvert år:) Ikke noe er som Spjærøy kirke( på Hvaler hvor mine foreldre bor) på juleaften;) Den er så liten og koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå