yasmina Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Her har det variert litt, men i aar faar de og da blir det vel slik fremover for det er vel en fare for at de naa vil huske det. De faar den 25 des siden de har pakkewkalender, dessuten er det det jeg er vant til fra da jeg var barn.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Har faktisk lagen en strømpe til hver i år. Så d blir nok en tradisjon det å fremover, for de husker det sikkert neste år å:-) kos å lage sine egene tradisjoner å.
Lene~mor til tre Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Ja barna mine får julestrømpe hvert år
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 I år skal han få julestrømpe - vi skal ha det alle fire faktisk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Ja, vi har julestrømpe alle sammen. Den fyller "nissen" før han kommer og legger seg natt til julaften;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 jupp...her har vi julestrømper.... <:, iallefall alle untatt meg....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Ja vi har det. De får den på julaften. har ikke pakke kalender i år. Men sjokolade kalender. I år får de litt ekstra fra nissen i julestrømpen. og Jeg skal jammen meg lage en til mannen også ja. som han ikke vet om. Det var lurt!! mine får i år hver sin cd plate, julehefte, aktivitets/malebok. og en leke hver innpakket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå