Gå til innhold

Istedet for å hjelpe til

Anbefalte innlegg

Skrevet

så sitter han på kontoret, data, dataspill o.l.

Istedet for å hjelpe til med baby som har snudd på døgnet, og jeg som har et barn til som står opp tidlig og som jeg må opp med så Kommenterer han at "nå er det jo sent, bør du ikke tenke på å legge deg? Du skal jo opp i morgen"

ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexnekt, slutt å vaske klærne hans, be han lage middag selv.. da får pipa en annen låt!

Skrevet

Du skriver "og JEG som har et barn til". Det høres ikke ut som den største er fellesbarn.

Og år det gjelder baby som har snudd døgnet: Er kanskje oppe om kvelden, men ikke så sent som deg.

Altså enig med mannen: Når baby sover, og det er sent og DITT barn våkner tidlig i morgen, ja da burde du faktisk legge deg.

Beklager. Skulle gjerne ordnet det slik for deg at bf til den store tok flere morgener. Men du vil selvsagt ha daglig omsorg for den store SELV. Skulle bare mangle. Selv om det da blir nødvendig med litt søvn mens nåværende sambo spiller data.

Skrevet

Så du mener at siden den eldste er særkullsbarn kan samboeren bare fortsette å kjøre sitt eget løp? Han har jo tatt en pakkeløsning, kan ikke velge å bare få med godene da. En og annen gang kunne han avlastet mor (som har fått hans barn) og stått opp med eldste.

Og HI; din samboer skal ikke "hjelpe til". Han skal ta sin del av oppgaven med å ha et barn. Stor forskjell!

Skrevet

Og julemage: HI sin samboer skal ikke "hjelpe til". Han skal ta sin del av oppgaven med å være mor-og-stefar til særkullsbarnet.

Gjerne det. Det er nemlig STOR forskjell på hvordan de biologiske har bestemt at h.h.v. stemor og stefar skal oppføre seg. Stefar skal stort sett ta "sin del av oppgaven". Mens stemor ikke skal fordi "når barnet er hos bf er det for å være sammen med HAM, ikke med stemor".

For det har biomor bestemt!

Skrevet

Hi her....

Syns også han bør ta del i både felles og mitt barn, det har jo mye å si på forholdet oss alle i mellom.

Mitt barn er krevende...

Jada, når vårt er sovnet legger jeg meg , men hva fan hjelper det å si at jeg skal legge meg ???? Når barnet fortsatt er våken ?????????

Og han bare sitter der???

Skrevet

Kan du ikke bare si "Du har rett, jeg går og legger meg. Du fikser babyen"?

Skrevet

Ja, men da skjønner du! DA blir han så Sur, Han har ikke tid...bla bla bla!!! Er et ork og off og sukk og stønn da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...