Deniha Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Er det flere her som får en merkelig knekkelyd i magen av og til?? Jeg er 33 uker nå og hadde dette me forrigemann også. En natt knakk det så høyt at jeg er sikker på at det ble ekko i veggene!:-O Det kan komme helt uten videre, og det høres ut som når man 'knekker' fingre/tær. Det gjør ikke vondt, men er en rar følelse... Vet ikke om det kan ha noe med ryggmargen og gjøre? Men det er sånn hverdag, noen ganger ofte noenganger bare ett par ganger iløpe av dagen... Og det må være noe ungen gjør, for den rører på seg hvergang denne lyden kommer...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde kontaktet helsestasjonen om du er der på kontroll, eller fastlege. Hadde ikke knekkelyder med heavy "vann-klukkelyder" rett under ribbena. Merkelige greier. Og det hørtes sinnsykt godt!
rosa76 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har hatt det sånn med mine to siste svanegerskap. Mistenkte at det var leddene til babyen. Legen og JM kunne ikke forklare hva det var, selv om det var så høye lyder at tilogmed mannen min hørte de:-) Nå er siste babyen født og jeg hører stadig knekkelyden når hun strekker seg, evt når jeg kler henne -uten at jeg er hard altså:-) Så det ER leddene hennes -akkurat som om en strekker/drar i fingrene.
Deniha Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Ja vet du Rosa76, når du sier det så tror jeg at jeg minnes at lillegutt også knakk litt etter han var født.... Men hjelpe meg det er ganske ekkelt når man hører det fra inni magen sin! Nevnte det for legen idag, men hun hadde ingen aning om hva det kunne være, men kan nok være enig i at det kan være leddene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå