J-86 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 De siste 2 årene er mensen blitt værre og værre for meg. Jeg blir faktisk dårlig 10 dager før det kommer. Kaldsvetter,svimmel, mage smerter,ryggsmerter, mister følelsen i bena osv.. Helt jævli form.. Kaster i meg ibux, Problemet er at jeg ikke kan ta p.piller,pga annen sykdom. Så hva kan jeg gjøre?? Jeg klarer ikke mer snart. Håper på gode råd:)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Hørtes forferdelig ut, stakkars deg. Ja, kom deg til fastlege og få evt tatt en utredning hos spesialist på "sånt der nede" Krysser fingrene!
J-86 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har vært hos fastlegen 2 ganger pga dette. Får ikke noe hjelp,han sier bare at: det er slik mensen er blitt for deg! Det er jeg ikke fornøyd med. Var også hos GU 2 ganger,men ikke noe galt. Er det noen andre jeg kan ta kontakt med? Kan ikke ha så mange dager der jeg ikke klarer noe i mnd. Det blir faktisk værre hver mnd. Forstår ikke hva det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå