Gå til innhold

Hvorfor skriver dere innlegg som:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Når legger samboeren din seg på kvelden?"

"Hva skal du ha på deg i morgen?"

"Hva hadde du på brødskiven i går"

"Hvorfor skal du bare ha et barn?"

"Hva jobber du med?"

"Hva jobber samboeren din med"

"Hvor gammel er den yngste bestemoren du vet om"

"Hvor ofte pusser du tennene?"

"Hvor ofte dusjer du?"

"Hvor mange ganger fiser du pr dag?"

"Hvor mange tak tar du med børsten når du grer håret?"

Hva vil dere med disse innleggene? Jeg forstår det ikke...Forklar meg gjerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA , lurt på det samme selv mange ganger. Tror endel her inne trenger hjelp til å tenke selv.

Skrevet

Enten det eller så er det bare en unnskyldning til å få ut et innlegg. En slags -wannacommunicate- samtale....

HI

Skrevet

For en som lurer veldig på om h*n fiser unormalt mye er det jo greit å ha noe å sammenligne med.

Om en kjenner noen som ikke vil ha barn, kan det være greit å få forklart fra flere hvorfor de velger som de gjør. Enklere å sette seg inn i situasjonen da, og ikke bare se det fra sin side.

Pusser ejg tenne lite eller mye? La meg høre hva andre gjør.

Shiiit, min tante ble oldemor i en alder av 60. Er det uvanlig tidlig?

Når er det egentlig vanlig å legge seg? Er min samboer en skikelig trøtting som legger deg 22 hver kveld?

Get it? Noen lurer faktisk.

Andre vil bare lage innlegg. Litt som som deg, hehe;)

Skrevet

Jeg lager ikke innlegg for å lage et innlegg, men noen innlegg her virker som om de kun er laget for gøy.

Det finnes ingenting som er VANLIG, og det burde vel fork som henger her inne ha fått med seg nå.

Og spørre hva man jobber med, eller hvor mange ganger man fiser ila en dag er jo urelevante spm. Har man et problem med fisinga si, burde man ta det til legen, for alle er forskjellige og da lurer jeg på, de som stiller disse spm...lager de en statistikk over svarene???

Skrevet

Om 7 av 10 svarer at de fjerter ganske mye ila en dag vil vel det være en slags bekreftelse for HI om at h*n er normal. Trenger ikke statistikk da vettu;)

Hadde ikke denne siden vært utrolig kjedelig om det bare skulle vært saklige debatter og spørsmål her?

Skrevet

Nei, det hadde vært deilig!

Hva er å fjerte mye? Det er det jeg mener...man får ikke noe svar ut av å skrive slike spm her.

Hva bryr det folk hva jeg spiste til middag i går, eller hva slags klær jeg hadde på meg forrige uke? Jeg ser fremdeles ikke fasiten jeg altså. Og tror ennå at det er litt skrik om chattelyst...

Skrevet

Enig med hi.

Slitsomt med alle de sære spørsmålene.

Skrevet

Er det ikke derfor vi har skravleside og anonym(skravle)side da?

Uansett er det ikke verre enn å la vær å åpne dem.

Men med tanke på hvilke innlegg som får flest svar her ine vil jeg si du er i fåtall;)

Skrevet

Er det ikke derfor vi har skravleside og anonym(skravle)side da?

Uansett er det ikke verre enn å la vær å åpne dem.

Men med tanke på hvilke innlegg som får flest svar her ine vil jeg si du er i fåtall;)

Skrevet

Nå er ikke jeg ute etter å ha flertall som svarer på mitt innlegg. Jeg vil bare ha et svar som utfyller hvorfor folk har en trang til å legge ut statistikkspm man ikke kan utføre korrekt her inne?!

Det må jo være noe seriøst galt om mennesker som er her inne skal ha barn, og de ikke vet hvor ofte man skal pusse tennene sine, eller gå å legge seg? Det er ganske skremmende om det er slik du insinuerer, at folk virkelig er så hjelpesløse.

Skrevet

La meg stille deg et rent hypotetisk spørsmål, Julemagen.

Om du stiller spm "Når går deres samboer å legger seg?"

3 svarer 22.00

4 svarer 22.30

3 svarer 23.00

Det er altså 10 stk.

La oss si at DIN samboer legger seg 00.30.

Hva har du fått ut av statistikken?

Kommer du da til å slå den i bordet for samboeren din, eller vil du bare gå rundt å tenke på at han er alt for lenge oppe?

Gjør du nummer 1, tror jeg du har, for å si det mildt BÆSJET på leggen, da en statistikk ikke kan føres opp slik. Gjør du nummer 2, lurer jeg fortsatt på hvorfor du stilte dette spm her inne.

Da blir svaret på frågan: Kun for moroskyld!

Skrevet

Et forslag til deg HI. Finn et annet forum å henge på hvis du gidder å bli irritert av dette.

Det er en skravle/chatte side, hvor mange teite ørn innlegg har det ikke vært her i det siste? Det er bare å hoppe over!

Skrevet

Har jeg noe sted sagt her at jeg irriterer meg over noe ting? PEK ut noe i hovedinnlegget mitt der det står at jeg er irritert...Jeg ber noen forklare meg hensikten med disse innleggene, så et forslag til DEG min venn, er å lese og tolke etter teksten, ikke ditt eget lille hodet.

Skrevet

Jeg er også enig med hi. En smule skremmende om disse menneskene her inne ikke vet hvordan man kler på seg eller bruker en tannbørste når de har barn/eller skal få? Eller ikke klarer å bestemme seg hva de skal ha på brødblingsen. Hahahaha...Ikke rart denne verden blir dummere og dummere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...