Gå til innhold

Kjøpt barnevogn?


mjhanse

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt i dag : ) Vi skal la den stå på lageret i butikken frem til april, men det er bestemt og betalt : ) Det ble Mountain buggy urban jungle på oss. Vi var så heldige at den var på tilbud på Babyshop nå. Vi skulle egentlig stresse til Sverige for å kjøpe den der, men nå slapp vi det og betaler like mye\lite :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt enda, men vi har bestemt oss for eksakt samme som dere :)

Tenker på å bestille fra Nederland, for er en god del billigere derifra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke vogna etter sønnen min, en nydelig simo duo vogn. Pakket den bort da han var 1,5år så den skulle holde seg pen til nestemann. Og jeg har vært kjempe nøye med å dekke den til i sola, så ikke falmet i stoffet idet hele tatt.. :) Så nå gleder jeg med til å ta den fram i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke vogna som ble kjøpt inn før Johan vart født, en simo vogn.

Den ble pakket bort i mars, å får snart komme frem i gjenn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha samme vognen som vi kjøpte for to år siden til jenta vår som blir to i januar. Det er en emaljunga combi duo vogn:) Den er bra, men er ikke av letteste typen, og litt dårlig bagasjeplass under. Men faktisk den vognen som er best i test på tv 2 ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke kjøpt enda, men vi skal bestille en gang uti januar. Det blir en lilla Simo duovogn. Har en Mountain Buggy Urban Jungle etter 2-åringen også, men jeg vil ha en vogn med større bag og vendbar sportsdel i tillegg. Urban Jungle liker jeg best når ungen blir større, sånn fra halvannet år og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en emuljonga vogn + voksi pose av min tante, 3-4år gammel men ser helt ny ut. Skulle vi kjøpt alt nytt idag ville det kostet oss 11.000, men vi må bare betale 3000 til tante:) Hun har bare brukt vognen på det yngste barnebarne sitt når han bruker å være på besøk, men nå er han for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en TFK joggster twist til lillegutt som kommer i april. Den var på tilbud 16. desember, og da benyttet vi oss av sjansen. Morsomt å ha fått vogna i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke den vi kjøpte til førstemann i 2007. Emmaljunga City Cross. Er kjempefornøyd med den! Gleder meg til å ta fram City Bag'en igjen. Tenkte å kjøpe ståbrett til 3 åringen vår. Noen som har erfaring med dette? Fungerer det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:))

Har sagt hele tiden at hvis det blir jente denne gangen SKAL jeg ha rød barnevogn... hehe og det har vi kjøpt! Termin er 7.april...

Quinny Freestyle endte det med, og jeg gleder meg til å ut å trille igjen:)

Hadde en Quinny sportsvogn til førstemann som nå blir 11 år i januar, og har vært veldig fornøyde med den ( den har faktisk også vært brukt til gutten som blir 4 også, men er nå moden for pensjonering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi kjøpt Emmaljunga Mondial i svart skinn. Gleder meg til å begynne å bruke den i april :) Tenker vi kjøper en litt lettere sportsvogn når lille blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde tenkt å kjøpe Brio Go, men hørte nettopp at flere har erfart at det er "kjøpesenter-vogn"... Noen som har erfaringer med det??

Ønsker en lett og stabil vogn (ikke tre hjul) slik at storesøsken også kan få trille tur....Noen forslag?? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Skal kjøpe nå i januar tenkte jeg,har en simo ifra førmen skal nå ha søskenvogn..:)noen som har noe forslag? og vet dere om når det blir noe bra salg på vogner noe sted?feks happyland på svinesund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...