Gå til innhold

Fått melk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt på uke 25 og har fått råmelk i bubsa. Er det flere som har fått?

 

Utenom dette har jeg gått opp 8 kilo allerede og er superhysterisk for dette! Har vært rimelig overvektig i mine yngere dager så jeg sliter med litt angst for dette med å legge på meg for mye slik at jeg mister kontrollen. Nå går jeg rundt å føler meg som en feit ku som produserer melk og ikke får på noen ting av klær og har overarmer som virkelig tar helt av! I tillegg til dette så trakk jeg en visdomstann i uken som var og har vond smak i munnen og SAVNER mitt gamle SEXLIV!!!! Herregud å jeg savner å kjenne allt. Underlivet mitt hadde lyster og følelser som tok helt av i begynnelsen, men nå er det helt dødt og har jeg sex får jeg nesten ingenting ut av det og det er så KJEDELIG. Stillinger og allt begrenser seg. Buhuu :( Er litt smådeppa om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 23 og gått opp 6kg. Det med vekten er ikke enkelt, selv har jeg hatt spiseforstyrelser men ble kvitt det for litt over 3år siden, men greide først å godta kroppen min for det den er i April i år, og nå venter jeg en liten en. Men jeg har min kjære ved min side som støtter og trøster så godt som han kan:)

 

Sexlivet er noe dritt ja. I det ene øyeblikket er jeg for følsom så jeg holder på å dør av nytelse og i det neste kan det gjøre vondt som F... Så frustrert blir man, men jeg tror min kjære er enda mer frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg kjente meg igjen i det du skriver her!

Fikk melk denne uka jeg også, våkna opp på natta'n kliss bløt på magen og dyna.. Kjempefestelig! (Er i uke 26 nå.)

Har lagt på meg bortimot det samme jeg også, så den ku-følelsen er også på plass her. Ekstra artig nå i jula da, som en liksom skal prøve å pynte seg litt og en føler seg bare som en hvalross uansett hva en får på seg..

Men det er litt godt å vite at jeg ikke er alene om det da, er litt vanskelig å få forståelse fra de rundt seg synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare litt melk. altså kommer bare litt his jeg klemmer for å se etter om det er no der. vil det si at jeg har lite melk og kommer til å ha lite melk/problem med å amme?

 

er 23+6 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg ca 8kg, men syntes ikke så veldig. Har ikke fått melk enda:(

Jeg klarer ikke ha sex jeg. syns det virker så ekkelt med sex når man har en baby liggende inni seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille-Mathias: nei, det har ingen betydning for ammingen om du får melk nå eller om det ikke kommer en dråpe før baby er ute. Don't worry :)

 

Men ÅH, jeg kjente meg også veldig igjen her - har for alvor begynt å få ku/hvalross/tønne-følelsen. Den er IKKE god. Jeg er 24+3 idag og har vel gått opp ca 8 kg. Jeg var så fornøyd med vekta før jeg ble gravid (for første gang i mitt liv!), så det er litt tøft å bli ku igjen. Jeg gikk opp 27 kg med datteren min (mye vann i kroppen også, til mitt forsvar..), så jeg er småhysterisk for å gjenta "suksessen".

 

Har litt melk når jeg klemmer, men det har jeg egentlig hatt i den ene puppen siden jeg ammet datteren min (som er 5 år nå).

 

Sexlivet er heldigvis bra! Har funnet etpar stillinger som funker bra foreløpig, så får vi se hva som skjer når jeg kommer inn i blåhval-fasen. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med fargen på melken? Jeg får ut en blank veske når jeg klemmer på brystvorten på det ene bryste, og hvis jeg drar brystvortene litt tilbake så ser jeg små hvite prikker som kommer fram, ligner litt på talg men er ikke vått og kommer heller ikke ut, men ifra disse hvite talg flekkene er det den blanke vesken kommer. Er i uke 23+4

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 17:40 : jeg har det akkurat som deg jeg ! eller oppdaga det først i går, er 24+3. Da jeg klemte litt på puppen for å se om det var noe melk, kom det pittelitt blank veske ut, er dette melk?? og jeg har også sånner hvite prikker som kommer fram på brystvortene hvis jeg ser etter..dette er ikke vått. Men det blanke, er det melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha ha ha ha blåhvalfasen!!!!!! Holdt på å le meg helt skjev her :)) Det er utrolig godt å høre at det er flere som har hatt et vektproblem som nå er hysteriske nå som vekten røyner på uansett hvor flink med maten en er. Vi er i tillegg på besøk hjemme i julen og det er frokost,brunsj og middagsselskaper på rad og rekke. Alle vil fore oss og ha oss på besøk så mye som mulig. Vi er så METTE og julen har virkelig blitt et etegilde uten like. Det blir MYE salat på oss når vi er tilbake der vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av begge to :)) Dette er begynnelsen på det å få melk. Er dere førstegangsfødene? Jeg hadde nemlig ikke så mye melkeliknende før de to siste ukene med førstemann og ammet veldig greit med han. Produksjonen kommer veldig i gang med en gang ungen er ute. Den blanke væsken er et bevis på at det er i gang og dere kan slappe helt av ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre! :)

virker som om jeg har mer i høyre pupp enn venstre:P hehe..

men da er alt normalt foreløpig:) hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leste i et annet forum her inne at man IKKE måtte "melke" seg? altså klemme på brystene for å få melk ut.. dette kunne i følge noen være farlig og føre til for tidlig fødsel?

noen som vet om dette stemmer? Isåfall hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi d hørrtes skummelt ut.. jeg er i uke 28 nå og har for noen uker siden begynnt å merke melken som kom litt, etter det har jeg klemt litt hver dag bare for å sjekke om det enda er der.. noen ganger er det mer enn andre.. kanskje slutte med det da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått melk, fin og hvit! :) Får håpe det går bra når jeg skal amme da, er jo ikke sikkert selv om jeg har melk nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...