Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Tenker masse på han og lurer fælt på hvordan han har det. Det er snart ul og jeg lurer på om noen vet om innsatte får noen form for julefeiring? Får dem julemiddag f.eks?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Her i Norge så. Verre andre steder i verden..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 De har nok både juletre og julemat:) OG de slipper å lage det selv;)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Det var litt oppløftende å høre. Var redd han måtte sitte helt alene på en liten celle hele dagen. Blir litt rart å feire jul og vite hvor broren min er denne jula...han som skulle komme å feire sammen med oss. HI
Miss Misantrop Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Det er selvfølgelig ikke koselig å være i fengsel, men jeg har vært endel i fengsel i jula (ikke innsatt men ansatt) og da har det virkelig vært gjort koselig i stand. Tror broren din får det helt greit. Håper dere andre i familien holder godt sammen og støtter hverandre i en vanskelig tid.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Takk for svar:) Vi er i sjokk, men får oss noen tankevekkere som gjør at vi forstår at vi må bli mer tilstede når han kommer ut. Det verste er at vi ikke får vite noe som helst om hvorfor han sitter der så det ender opp med spekulasjoner som ikke gagner noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå