Gå til innhold

Tror DU jorden vil gå under? JA eller NEI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jorden varer evig nei. Men mer enn det har jeg ikke dannet meg noen tanker om.

Skrevet

Ser du på Discovery eller?;)

Slapp av. Tidligst kan det skje noe som helst i 2029.

Skrevet

Vet du hva? Det gidder jeg ikke å bry det lille hodet mitt med.. ;)

Nei, jeg tror ikke jorden kommer til å gå under.. Hva skal den gå under?? At den kommer til å bli opslukt av solen, knust av en asteroide eller oversvømt.. Meget mulig.. :)

Skrevet

trur heller det blir verdens krig snart...

Skrevet

Jorden kommer jo 100% sikkert til å gå under en gang, men det blir ikke i vår levetid, for å si det sånn.

Skrevet

Det vil den nok helt sikkert. en gang. Vi menneskene klarer jo å ødelegge jordkloden. Dessuten kan det komme en meteor eller noe annet fra verdensrommet. Jeg tror absolutt det kan skje. Og det kan like godt skje i morgen som i år 3000.

Skrevet

Nei

Jordens undergang spår de i hytt og gevær uansett, de har aldri harr rett så langt, så hvorfor nå? ;-)

Skrevet

Jeg tror nok også at jorden kommer til å bli borte en gang. Men om det skjer nå, 2012 eller om 1000 år til vet jeg ikke:) Jorden kan ikke være her for alltid, så. Men før den går under, tror jeg nok noen klarer å finne ut en måte "vi" kan leve videre på en annen planet ellernoe:) Elsker å se filmer som handler om verdens undergang, men tviler uansett på at det kommer til å skje i vår levetid..:)

Skrevet

Jeg så e interessant program om dette. Når jroden går under er vi ikkelenger her allikevel, da er jorden blitt et tørt sted å bo. Ingenting varer evig.

Skrevet

Sola vår varer ikke evig og dermed vil ikke jorden som vi kjenner den vare evig heller, så JA jorda kommer til å gå under til slutt!

Men det er ikke akkurat noe som bekymrer meg i dagliglivet, hehe

Skrevet

Kan ikke hjelpe for det,men jeg får helt angst av slike ting:p

Så jeg velger å ikke tenke på det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...