skorpionfruen Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Da er vi kommet tilbake fra 14 dager på Gran Canaria. Var deilig å bli ferdig med reisen skal jeg si dere. I dag har det gått i å pakke ut og starte med klesvasken. Venter nå på at noen ullklær skal bli ferdig (må være klar til barnehage i morgen) slik at jeg kan få legge meg. Har litt å gjøre nå, 4 dagers julestri er ikke lenge men heldigvis har jeg gjort det meste av julegavehandling før jeg dro. I morgen blir det vasking, rydding og klesvask. Har hatt en fin tur da, deilig med avbrekk fra mørketid og vinter. Var mye overskyet men fine temperaturer likevel. Hadde ikke veldig lyst til å dra for å si det sånn.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Velkommen tilbake!! Hørtes deilig ut med litt ferie og varmere vær. Men liker snø, og er koselig når den legger seg og blir noen dager:) Kos deg med de siste forberedelser. Du har sikkert kommet like langt som meg selv om jeg har vært hjemme hele tiden. Så ikke stress, jula kommer på torsdag uansett den..
blond Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Blir kort julestrid for dere, er ikke så dumt det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå