Gå til innhold

5 uker og legging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en 5 uker gammel baby ligger å skriker litt av og på, kanskje i 5-10 minutter og så stopper helt opp og ligger våken i kanskje 15 minutter til han sovner, er det greit? Redd han skal føle seg forlatt...

*førstegangsmor*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han skal få sove på fanget lille babyen:=)

Skrevet

Så små barn skal aldri aldri aldri aldri skrike alene uansett hvor mye eller lite det er.. :)

Skrevet

Du kan prøve å sitte ved siden av senga og stryke litt på ham.

Skrevet

Er det så farlig at de skriker litt?

Jeg vil ikke at han skal skrike, men samboer mener de må tilvennes å sove alene på den måten. Redd for å gjøre noe galt jeg:(

Skrevet

Det gjør vi, bysser, roer ned, synger, koser. Men vi vil ikke venne han til å kun sovne i armene våre.

Skrevet

Det er ikke mulig å skjemme bort et barn på det viset, iallefall ikke på maaaaaange måneder. Ungen min er 2 år og trenger fortsatt litt kos for å sove. Det er jo derfor vi er der, som foreldre..

Kan tipse deg til siden www.sovlillebaby.com, som tar livet av mange av de gamle mytene som du snakker om.

Skrevet

Ikke noe problem. Flott at du sitter der inne. Dette med at barn aldri skal skrike, er bare tull!! Det har de ikke vondt av! Når det er snakk om fem, ti minutter, og du i tillegg sitter der inne! "De får traumer av senga" Herregud, noe så tåpelig!

Skrevet

Stakkars deg 22:56.. Jeg trodde ikke det gikk an å være så uopplyst i 2009... Men men... Det er bevist at barn som ikke får respons på gråten sin har i første omgang MYE større risiko for å dø i krybbedød.

På sikt er det snakk om psykiske lidelser, angst, osv osv..

Skrevet

Kan du vise til forskning på dette siste anonym? Det tror jeg nemlgi er bullshit, det med krybbedød. Hva med tvillinger? Der må ofte den ene skrike...

Skrevet

Gidder du å linke til forskninger av det du kommer med 22.58?

Skrevet

Ja, da burde jo begge mine vært døde av krybbedød, hehe. De må hyle mens de venter!

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Hoho, ja, mineog. Og alle jeg kjenner som har tvillinger sine også.

Skrevet

I 2009 kan ikke babyer skrike, da kan de dø i krybbedød! Tror jeg ler meg skakk. Mye dumme folk her.

Skrevet

22.58;;; er du drita full eller rusa på noe syke stoffer?

Skrevet

Ikke at jeg tror på denne påstanden, men til orientering er deriomot tvillinger noe høyere representert i krybbedødstatistikken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...