Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 vi er to som skal fly, jeg og sønnen min. begge kan ha med 15 kg, ikke sant? kan vi dele det i flere kolli? og hvordan finner jeg ut at jeg ikke er over når jeg ikke har vekt? er masse gaver som skal med her... ikke bare klær..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 De veier det på flyplassen. Er det over femten kg, må du betale gebyr.
Gjest Rispondi Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Kan dele det på flere kolli, men må samlet ikke overstige 15 kg. Noen flyselskap er ikke så nøye på vekta, går nok bra. Mener dere kan ta med 15 kg hver, vogn regnes ikke med på de kg. Men du kan jo gå inn på flyselskapets hjemmeside og lese litt. God tur
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 jeg har vært på flyselskapest side før jeg la inn innlegg her såklart vogn trenger vi ikke da gutten er 6 år, så den har han vokst ifra for lenge siden lol men tenkte å ta med en koffert (sånn som er liten nok akkuratt til å kunne ha vært håndbaggasje) med gaver, ingen spesiellt tunge, en tursekk (klær), og kanskje en bag ved siden av med klær... vil tro det i gavene i bunn og grunn er: 1 par støvletter 2 vanlige str bøker noen cd-plater en del små klesplagg 3 småesker konfekt + litt til som ikke veier stort tenkte å ta med et par større julegaver som håndbaggasje siden de ikke går i kofferten (er akkuratt for brede , men ikke store ellers. går det bra tro? HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 noe av poenget her er jo at jeg absolutt ikke har råd til å betale 40,- pr ekstrakg baggasje dette er en tur for å levere barnet til far for julesamvær og for meg til å besøke min syke mor som bor altforlangt unna til at bil er et alternativ desverre... jeg kan ikke risikere å måtte ut med noen hundrelapper ekstra desverre derfor spør jeg dere som kanskje flyr en del... hva kan man ta med seg og holde seg innenfor de 15 kiloene? HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 hehe synd det ikke er er melange jeg har kjøpt i julegaver da lol HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Reiser du med sas er de stort sett meget greie. Reiser du med norwegian er det avhengig av dagsformen hvor kipe de er. Reiser du med ryanair, står dem klare med gramvekta. Ellers så husk på at dere kan ta med dere en cabinkoffert hver, og det anbefales. Ellers; På ramme alvor. Hvem i nærheten er mest fiskeinteressert? Ring vedkommende og spør om å få låne viskevekta hans! Da får du vite nøyaktig vekt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 ingen av dem faktisk! det er Vilanden skal fra Flesland til Skien i morgen gitt at været ikke slår om igjen lol glad det ikke var i går jeg hadde billett til ja vet man kan ha med kabinkoffert...., men det står at håndbaggasje kun kan veie 5 kg... og kun 1 kolli... må ha med pc, og en pakke inn i tillegg til håndvesken, håper det går bra.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå