anjaslilje Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det må være innslag av rødt,men er ikke så glad i altfor store mengder rødt Liker heler hvit jul,med litt rødt
Dailis Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Rød. Men man trenger ikke å ta helt av Her blir det veldig hvitt når jula ryddes bort- da trengs motsatsen veldig, hehe.
erteposen + 4 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Hvit. Vi har såpass masse rødt i huset vårt til vanlig at det blir overkill. Er glad i hvitt, glass og natur.
PAVEEL Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Herrefred.... Tenkte rød og hvit vin jeg når jeg gikk inn på denne tråden;) Hihi. Julepynten går i rødt og gull, og de fargesprakende tingene ungene lager seff;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå