Gå til innhold

Hvordan pynter dere til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nisser! :) Og masse telys, juletre og adventstake i vinduet. Og juleduker på bordene :)

Skrevet

jeg henger opp julegardiner på stua og kjøkkenet. og legger på juleduker på alle bord. i tillegg tar jeg ned alle pyntejenstander i huset og setter inn nisser i stedet. også tar jeg bort alle blå honkler på badet og setter inn røde med nisser på. samme på kjøkkene.

jeg ønsker meg julesengetøy, og julepledd og julpynteputer, men det får bli neste år :)

Skrevet

Juletre, lys i vinduer, noen engler og røde sløyfer. Juleduker.

Krans på døren.....

Og har et stort stearinlys/telys budsjett i jula, hehe.

Skrevet

jo også setter jeg in 7 armede julestaker i alle vinduer. men jeg har ikke julestjerner noe sted

Skrevet

Engler! I glass og porselen=) Masse stearinlys. Går mest i fargene hvitt og sølv.

Skrevet

Ingen nisser, bortsett fra en bestefar fikk da han var 9 år:) Glass og hvit pynt går vel igjen, og mye natur som greiner, kongler, kranser osv. Vi lager mye julepynt. Svibler har jeg masse av, og de står på ulike små fat. Jeg har massevis av hvite lys overalt, og en del kristorn. Litt sølv, selv om jeg er på jakt etter fine gullting. Røkelse er jeg avhengig av. Vi har ikke juletrefot, men ei fin bøtte.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Pynter ikke så veldig mye.

Men adventstake,ett par engler,adventslys,røde lys og noen få ting til....

Skrevet

Masse røde lys, nyrullede duker og juleblomster er det viktigste.

I tillegg har vi stjerner, kremmerhus og hjerter i vinduene, nisser ol både her og der, en julekrybbe, alle julekortene, fire juletrær, kristorn, nypusset messing og sølv, pynt på ytterdøra osv.

Vi har ingen gjennomført stil og bruker de fleste farger g materialer. Noe er dyr pynt og annet er hjemmelaget. Det er en salig miks, men veldig hyggelig. Jeg gleder meg til lille julaften når jeg tar frem alt sammen.

Skrevet

På bordene og sjenkene har jeg juleduker.

Og ellers pynter jeg med nisser, telysholdere med julemotiv og sånne klypenisser i gardinene. I vinduene henger jeg opp rødehjerter og gull hjerter som henger ned i røde snorer.

Skrevet

Her pyntes det ikke så veldig mye. Ingen nisser. Fargene går mye i grønt, natur, hvitt og sølv/stål. Grønne og hvite juleduker, en og annen rød:) Hvite blomster, så som, amarylliser, ildtopper, julestjerner og tulipaner. Engler. Masse lys, telys, kubbelys og vanlige talglys - hvite.

Skrevet

Røde duker,. løpere, røde sløyfer, masse lys. Går i fargene rødt, hvitt og sølv.

Adevntsstjerne i vinduet, avdentstaker, juletre,hjerter på ytterdøra, lykt på trappa, røkelse i huset :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...