Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har veldig lyst til å begynne i barnehage som assistent etter permisjonen. Jeg har hatt lyst til dette lenge, men nå skal jeg hoppe ut i det Jeg har ikke fullført videregående, pga nakkeskade som gjør at jeg må være i aktivitet og ikke klarer å sitte i flere timer. Jeg har aldri sittet på rompa, men gått to år på ridelinje, og innimellom prøvd å gå noen mnd på videregående, men har måttet slutte for så å begynne i jobb. Nå er "drømmen" min å jobbe meg oppover. Jeg fant et kurs på NKI som heter "barnehae assistent" eller noe, som gjør at jeg kan være med på å tilrettelegge osv. Vil tro jeg stiller sterkere med et slikt kurs i bakhånd? Vil så jobbe noen år, og så begynne på pedagigikk, førskolelærer e.l. der man har praksis i tilegg. Som jeg evt kan komme inn på med alderspoeng og livserfaring (husker ikke hva det het når man ikke har studiekompetanse??). Så vil jeg ta det derfra, kanskje jobbe litt på barneskole med årene? Høres dette ut som en plan? Noen erfaringer eller tilps? Elsker barn, og vil så gjerne jobbe med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå