Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har så lyst å ha juletre, men leiligheten vår er så liten. Hvordan løser dere dette?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 i år har jeg og jenta på 4år tre Jeg måtte kaste ut en stol for å få plass! men pyttsann.. det får bare bli slik! Hadde ikke tre i fjor, men da skulle jenta være hos pappaen sin....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 jeg har ikke i år. for vi er ikke hjemme på julaften. 1 dag, drar han til faren sin, også skal vi reise til bergen lille nyttårsaften. så det blir få dager hjemme. i fjor følte jeg at det treet spiste opp rommet, så jeg kasta det ut 1. dag... hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Kjøpte plasttre på Plantasjen ) Kan selv bestemme størrelse på tre og brette på greinene som du vil ) Ser faktisk veldig bra ut! Skal ikke være noe særlig hjemme i jula likevel, så er ikke så farlig i år )
Noah 08. Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Hadde ikke i fjor for da var junior så liten. Men i år har vi,d ble pynta i går,han har ikke rørt d engang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå