Gå til innhold

Gårsdagens halsvondt endte i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

besøk på legevakta. Den lille gutten hadde fått falsk krupp og fikk ikke puste her i går kveld. Etter 20 min på verandaen uten særlig virkning bar det til legevakt hvor vi satt ute i kulden og ventet i halvannen time. Etter å ha fått innhalasjonsgreier av ett eller annet adrenalin og kortisontablett blandet i vann ble det litt bedre.

Så, i natt har han og jeg "sovet" på ett rom med etterhvert to grader. han innpakket i ulldress og med lue. Det var ikke før gradestokken krøp under seks grader at jeg hørte bedring i pusten hans. Og i dag har han vært en eneste stor koseklump. Håper han sover bedre i natt og at han er helt bra til i morgen.

Stakkar lillegutt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ohhhhhhh det der er forferdelig når de får. snuppa fikk det for noen år siden. vi satt å "sov" i sengen vår med alle tre vinduene på vid gap mens det blåste storm ute, med lyn og torden... hun sov i kjeledressen husker jeg. hehe..

det varte noen dager eller kan vel heller si netter... men hun har ikke fått igjen etter det. og det er 2 år siden

får håpe han er bedre i morgen....hvor gammel er han?

Skrevet

Ja, det er kjipt! Håper virkelig han ikke får det igjen! Møtte ett barn på legevakta med det samme - han hadde det ca ti ganger i året. Krysser fingrene for at det ikke er oss ;)

Det var var spseielt å sitte ute i snøføyka som var her i går også. Har heldigvis veranda med tak - det var minimalt med vind der.

Han er ett år. Vi gleder oss til å sprengfyre her når han blir frisk :)

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra med han... vi er en av dem som er på legevakta 10 ganger hver vinter med falsk krupp, og 3-4 av dem ender ofte opp med sykehusinnleggelse... det er ikke en artig sykdom :-(

Håper dere slipper unna noe mer...

Skrevet

Ja, jeg ikke ikke si at jeg misunner dere zitara! Det må være fryktelig kjedelig.

Håper også vi slipper unna med denne gangen. Han har jo vært forkjøla og sånn tidligere - så håper det er ett engangstilfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...