Bettybu Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Opp i alt maset om om sprø svor..... Sprø ble den, men spiser ikke svoren med 2 mm pigger på!! Usj! Tynnribbe til 29 kr, produsert i april....
* 5 om dagen * Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 uff,høres ikke bra ut... tror jeg hadde finne en sylskarp kniv, og barbert den ja...
mamman til to gutter Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har akkurat lært i dag at hårene skal svis vekk (selvfølgelig på slakteriet, ikke hjemme:-) ). Hørte om noen som gjorde et forsøk på å kjøpe ribbe i USA og etter god forklaring hadde de fått til alt riktig, bortsett fra at all pelsen til grisen fortsatt var på. Hun hadde tatt frem mannens barbermaskin, men svoren hadde ikke blitt spist for hårene var fortsatt ekle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå