Gå til innhold

Dårlig barbert svineribbe....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp i alt maset om om sprø svor..... Sprø ble den, men spiser ikke svoren med 2 mm pigger på!! Usj! Tynnribbe til 29 kr, produsert i april....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,høres ikke bra ut...

tror jeg hadde finne en sylskarp kniv, og barbert den ja...

 

 

Skrevet

Jeg har akkurat lært i dag at hårene skal svis vekk (selvfølgelig på slakteriet, ikke hjemme:-) ). Hørte om noen som gjorde et forsøk på å kjøpe ribbe i USA og etter god forklaring hadde de fått til alt riktig, bortsett fra at all pelsen til grisen fortsatt var på. Hun hadde tatt frem mannens barbermaskin, men svoren hadde ikke blitt spist for hårene var fortsatt ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...