Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har et voldsomt temperement, og er ganske så sjalu også......jeg vil ha hjelp!!! Noen som kan hjelpe? Tips og råd?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jeg forstår ikke helt. Hva er spørsmålet ditt?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Trenger vel egentlig bare hjelp til og takle sinnet mitt-og sjalusien...og lurer på om disse to kan ha en sammenheng i farta? Har alltid hatt temperement....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Huff, sliter med litt kort lunte jeg også. Men har i de siste årene blitt flinkere til å heller roe meg ned og telle til ti, i stedet for å eksplodere. Neste gang du kjenner at du blir skikkelig irritert på noe/noen så si heller inni deg "jævla idiot"..tell til ti og pust rolig. Hjelper meg hvertfall, temperamentet vil jo alltid være der..men så vil du virke rolig samtidig som du roer deg selv ned. Uten å ha laget noe drama ut av det. Sinnet slipper taket veldig raskt når du passer på å roe deg ned før du eksploderer. Tror ikke det har noe med sjalusien å gjøre! Det er bare en til ting som du helt sikekrt vet at du må jobbe med.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Tak det skal jeg jammen prøve! Tar imot tips mot sjalusi og om du har noen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå