blid frøken :) Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hvilke farger bør jeg blande med sølv? Jeg har litt hvitt og glass, men føler det blir litt lite. Har mye gull og rødt. Hvilke av disse bør jeg bruke i tillegg, evnt. kjøpe annen farge?
NostraStoria Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 I år blandet jeg store gullkuler og små kuler i sølv med noen få av glass, Har også laget flere fine gullsløyfer av bånd + perlerader rundt treet. Ville ikke tatt rødt/annen farge i tillegg til dette, kan fort se litt "rotete" ut. Så hvorfor ikke blande gull og sølv? Litt hvitt og glass i tillegg er nok bare fint. Tror nok når du ser for deg hvordan du vil ha det så blir det mye lettere
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Blander hvitt/gull/noe med sølv/glass Men ikke for mye
The Bad Gal Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Er ikke så nøye på sånt, jeg. Her er det pynt i både gull, sølv, hvitt, rødt, sort, glass....
småeinsteins Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Sølv og blått kan være lekkert.... Selv er jeg ikke noe fan av "konsept-tre" som skal være veldig vakre. jeg liker juletre som er et virrvarr av farger. Synes det er koseligst.
Deniha Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Vi har svart juletre med rød pynt, er veldig fornøydd med det... Men det fineste er vel om du pynter med samme fargene som går igjen i huset... Vi er ikke så glad i nisser og engler og lignende tradisjon pynt, og i huset vårt er det svart og hvit som er fargene, så når det er jul bytter jeg ut alt det hvite og noe av d sorte med rødt, (gardiner, duker, lysestaker o.s.v) Slik at fargene blir sort og rødt, og det ser jo veldig bra ut i allefall!
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 jeg selv har alle mulige farger på treet. Jeg synes det er fint å ha tre som er enten pyntet med kun rødt og gull, eller sølv og blå. Mine foreldre har et av hvert (ett i hver etasje) og jeg synes det er kjempefint :-)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har hvitt, gull, sølv og litt glass på treet, som på julepyntet ellers i stua (resten av huset er pyntet med rødt, men ikke stua). Og der henger alt fra kjempedyre glasskuler og håndmalt trepynt, til søte papirengler med glitter og skjeve øyne, lagd av mine søte små )
ToSmåToStore Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Her hjemme er alt av interiør sort,hvitt og sølv,med innslag av trematerialer her og der,som trollhassel osv. Treet i år blir det kun sølvpynt på,men gleder meg vilt til småen er stor nok til å komme hjem med egenlaget pynt fra barnehagen i alle mulige farger,dette skal jeg stolt henge opp på treet år etter år!
NostraStoria Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Vel, smaken er som baken ;p Kjempekoselig med juletre uansett.
vero:o) Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 jeg har pynta med rødt,svart,sølv åsså er det vell noe glassgreier
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Ifjor gikk det i rødt & i sølv... iår er det gull & rødt
mammasnart90 Skrevet 21. desember 2009 #14 Skrevet 21. desember 2009 alle verdens farger satsa jeg på Små nabbyperlepuslerier tantungene mine har laga, kongler, litt kjøpt, litt hjemmelaga, litt glitter, kongler i alle verdens farger sånn jeg var vant til det hjemme, og sånn jeg liker det;) klarer ikke å se på det som rot:p
blid frøken :) Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. desember 2009 akk for mange forslag. Jeg landa på sølv, hvitt, glass og litt gull.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 Vi pynter treet med sløv og glass + noen fine røde kuler:)
Ronja&Odin Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 har alle slags farger på julepynten jeg:p kulene jeg har er røde og blå og sølv. så har jeg noen tre greier som er røde og grønne... og sølv glitter:)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. desember 2009 #19 Skrevet 23. desember 2009 Vi har sølv kuler og røde kuler. Litt forskjellige former da.. Ser ikke problem med å ha "konsept-tre".. det er 3.året vi har juletre, og jeg har hatt 2 juler med sølv/svarte kuler og dette året kjøpte jeg røde. Får se hva jeg føler for i årene framover.
millie+2klumper Skrevet 23. desember 2009 #20 Skrevet 23. desember 2009 Vi har store og små søv kuler og store og små røde kuler. Matte og blanke. Å så har vi blanke snøkrystaller i "glass" og sølv perler rundt nedover treet istedenfor glitter, synst selv treet er utrolig fint og har fått masse skryt for det:). Har en utrolig fin edelgran forresten:)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 23. desember 2009 #21 Skrevet 23. desember 2009 Blått er fint! Veldig pent med blå kuler til sølv og det grønne på treet. Jeg har rødt og gull på mitt:)
magica fra tryll Skrevet 24. desember 2009 #22 Skrevet 24. desember 2009 Hva gjør dere med det ungene lager etterhvert,da? Selv har jeg 5 barn som opp gjennom årene har laget alt mulig i alle mulige farger. Her henger vi på... Noe har jeg fra jeg selv var liten etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå