Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Kvalifikasjoner: 3-årig bachelor i øk.adm eller tilsvarende Stillingen innebærer saksbehandlig innen økonomi Jeg er utdannet sosionom. Har jobbet lenge på sosialkontor og jobber nå på Nav. Jeg er derfor dreven innen saksbehandling, men har ikke en økonomisk utdanning. Men har jo jobbet en del med tall på sosialkontoret der jeg som en av mine arbeidsoppgaver hadde økonomisk rådgivning. Vil ikke søke dersom det bare virker rart at jeg søker
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Er det privatøkonomi, eller gjeldsproblematikk er du vel greit kvlifisert. Er det bedriftskonti eller rådgivning om spekulering og plassering av større pengesummer som krever mere kunnskap om marked etc er du vel ikke fullt så kvalifisert.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Det er i det offentlige. Rein saksbehandling. Skal ikke tildele eller plasser en eneste krone:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Søk uansett. Jeg søkte på en jobb jeg ikke trodde jeg ville være kvalifisert til, men kom på intervju og fikk jobben! Oppstart i februar.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 anonym 21:37 her, min stilling var også innen det offentlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå