Gå til innhold

Om å spille på det andre laget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en diskusjon på jobb her om dagen var det noen som brukte betegnelsen om "å spille på det andre laget". Treig og blåøyd som jeg er, tok det FRYKTELIG lang tid før det gikk opp for meg hva vedkommende snakket om.

Og det fikk meg til å tenke på en ganske morsom lærdom facebook har gitt meg nå i voksen alder. Har funnet/blitt funnet igjen noen av mine gamle venninner fra high-school tiden i USA. Den ene er da en av de beste venninnene jeg hadde der det året jeg var utvekslingsstudent. Og som jeg bl.a. endte opp med å gå på prom med da jeg greide å havne opp i en skikkelig knipe om hvilken av to håpløse gutter jeg egentlig skulle velge som date.. Vel, midt oppe i litt kjærlighetssorg mm. gikk jeg altså på prom med to venninner av meg. Og nå på facebook oppdager jeg da at den ene da selvsagt nå er registrert partner... Ha, ha, hvis hun egentlig var ute av skapet allerede da vi gikk på skolen må jeg innrømme at jeg er fryktelig lite oppmerksom på sånt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin du:))

Får meg egentlig bare til å smile og tenke at du er så lite opptatt av hva folk er, enn hvem de er:) Det er en herlig egenskap og det er godt med mennesker som deg. Det betyr jo bare at du er trygg på hvem du selv er, og hva du står for, at du trenger ikke dømme andre, men har evnen å ha det fint med mange, ulikheter til tross. Fortsett med det du:)

Jeg var i jentelag for litt siden og vi skulle ut. Jeg ble bydt opp på dans av en dame jeg:) Og selvfølgelig sa jeg ja, men at jeg ikke var intr i henne utover den dansen. Hun ble glad og takket meg for at jeg behandlet henne som et normalt menneske.... skulle bare mangle!

Skrevet

Haha.. den siste var morsom-flau, da! Om hun venninnen likte deg på den romantiske måten, ble det sikkert en fin prom for henne i det minste!

Hva siktet de til med å spille påm det andre laget? Hva var sammenhengen?

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...