*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Flere? Jeg har ikke mens lenger etter å ha begynt på disse... har i tillegg fått veldig mye småkviser i panna.... går nok over til conludag igjen siden, men må bli ferdig med en Marevan-behandling først...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Nei, her var det omvendt. Blødde i 5 mnd...
Blind Gudinne Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Har ikke hatt mens siden før jeg ble gravid..... Begynte på Cerazette etter fødsel, fødte i september i fjor. Ingen mens, ingen kviser og alt er bare fryd og gammen.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg fødte for over seks mnd siden, men gidder ikke å begynne på Cerazette. Da jeg brukte det før var mensen veldig uregelmessig. Ofte mens i tre uker, en friuke før det var på`n igjen.
♥♥♥ Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Har gått på Cerazette siden i våres, og har ingen mens. Er vanlig bivirkning i følge pakningsvedlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå