Gå til innhold

jeg skulle aldri hatt barn:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi slo hodet sitt i dag..såg ikke det før håret var rødt. jeg så litt skrubbsår,og tenkte det gikk over.men det har blødd litt idag, og det kommer blank væske...hvorfor? det ligger der håret starter i pannen. angrer for at jeg ikke dro til legen med en gang.

men det er ikke bare bare og komme seg til lege eller. må ta drosje ett stykke,og finne b.vakt.

ser ut som ett bittelite kutt og skrubbsår nå.

hvorfor kan det komme blankt ut av sår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten ASAP! Drit i å ha skyldfølelse, slike ting hender jo uansett om du vokter som en hauk over de små.

Skrevet

Blank sårvæske er helt normalt etter at et sår har sluttet å blø. Om det bare er et bittelite kutt og skrubbsår er det ingenting å bry seg om. Slike vil hun få massevis av de neste årene.

Skrevet

Antar dette svaret er fra en førstegangsmor...?

Skrevet

Og dette fra en mer erfaren...?

Skrevet

Jeg skrev det om legevakten. Ingen skam i å ringe og forhøre seg om noe man lurer på. Bedre enn å spørre på Dib, folk her inne er da ikke profesjonelle!

Skrevet

Hehe, hvis noen slår Oktaviastar mht formering så har ikke jeg møtt dem i løpet av mine år her på bim/dib:)

Will the real Slim Shady please stand up!

Skrevet

Hvis dette er ei førstegangsmor, hvorfor må hun da finne barnevakt for å dra på legevakta med barnet som har slått seg...?!?

Skrevet

Du har misforstått, det var svaret fra første anonym som ble tatt for å være fra førstegangsmor.

Skrevet

Jeg tror kanskje du anonym over her burde ta et svar fra Oktaviastar ganske seriøst.

Hun har vel litt mer erfaring enn de fleste her inne.

Hun er dib`s orakel:)

Skrevet

ok, litt roligere nå:) har 4 barn,så vandt med at de slår seg,men ikke så ille.får se hvordan det går i morgen.

Hi

Skrevet

jeg skulle aldri hatt barn:/

fra en firebarnsmor?? Da skulle du jammen tenkt på det LITT før eller? Mener du det etter fire barn, så meld deg selv til barnevernet.

Eller så er du bare en førstegangsmor som lyver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...