Gå til innhold

Inspirert av Hopsideisi: Flere med urolige barn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rekker hånda høyt i været. Lurer på om veslejenta sover noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Han her leker virkelig ninja.. Lever seg skikkelig inn i rollen og sover sjeldent.. Og det de sier om at jeg ikke skal merke noe når jeg er aktiv er helt på jordet. Da setter han mer enn gjerne et par reale fulltreffere nedover mot urinblære, skjede etc og vanskelig å holde på luft når han virkelig er i gang mens jeg holder på med ting. Deilig å være så sikker på at han har det bra, men er litt bekymret for at han blir en hyperaktiv unge når han kommer ut. Fikk gutt sist og, men han sov mye mer og hadde roligere bevegelser.

Skrevet

Tror ikke det har så stor sammenheng som mange sier: Urolig i magen, urolig etterpå. Jeg hadde en veldig rolig gutt i magen sist, men han har vært helt propell fra dag 1. Han har ikke tid til å sove eller noe. Litt bedre nå som han nærmer seg 1 1/2 år, men det har vært travelt ja ;-D

Skrevet

min gutt er også helt vill inne i magen,.. han nekter å legge seg til å sove... hehe,,, hender det er litt rolig der inne,men det varer ikke lenge;) koser meg skikkelig med alle spark og slag jeg da:) Har foranliggende morkake så merker det litt svakere enn andre når han sparker rett fram men ikke ellers:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...