Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg er redd dette har blitt en besettelse. Jeg har vært sterkt betatt av fastlegen min i 3 år nå. Klarer ikke å glemme han. byttet fastlege for over et år siden, for å slippe å se han mer, men jeg tenker på han hver dag, mange ganger om dagen fordet. Hva gjør man med slikt?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Er han gift, hold deg unna. Er han singel. kjør på
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Gjør alt og ingenting for å unngå å bli en kaninkoker http://www.youtube.com/watch?v=3yW3rchUOoA
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Godta at det er slik eller gå i terapi? Hva drømmer du om da? Vil du bli sammen med han? Er du i forhold? Kan du ta kontakt med han?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Jeg tror han er singel. Jeg er singel. Jeg er ikke sikker med han. Vet han hadde samboer for en stund siden, men jeg tror hun har flyttet. Har møtt på han en par ganger på fritiden. Han sier til meg at jeg er søt, men jeg tør rett og slett ikke gjøre noe mer med det. Hva gjør man? Sender han en melding? hehe :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Hvis han har sagt til deg at han synes du er søt, så er jo det et godt tegn:) Siden du tydeligvis er så forgapt i karen at det ikke ser ut til å gå over, så skjønner jeg ikke at du har ventet så lenge med å gjøre noe, du må da bli gal av det.?! 3 år? Send en mld!! Kan være noe så enkelt som "Hei! Kunne vært hyggelig å finne på noe sammen en dag, hva sier du?" Er han interessert, så griper han sjansen:) Hvis han ikke er interessert, så har du allerede kastet bort mer enn nok tid.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Det var bare en teit kommentar av han egentlig.. som han slang ut i farten.. Møtte tilfeldigvis på han en kveld, vi pratet sammen en liten stund og når han skulle gå, så ga han meg en klem og sa: du er forresten veldig søt! Også gikk han.. siden har jeg ikke sett han.. Jeg tør rett og slett ikke. jeg er litt for stolt til slikt, om han skulle avslå liksom. Jeg tenker at om han var interessert, så hadde vel han sendt en melding HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 han hadde vel ikke sagt at du er søt om han ikke mente det vel? ta en sjanse!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Huff, da. Du må jo bare ta valget, hoppe i det å risikere å drite deg ut, eller la være og gå og lure på hva som kunne ha skjedd resten av livet. Er også betatt av min lege, dvs. han er søt og veldig sjarmerende. Men jeg er gift. og det tror jeg han er og. Og i alle tilfeller så er jeg nok ikke helt der du er, syns bare det er hyggeligere å gå til lege nå, en det var med min forige tørrpinn av en fastlege:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå