Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Er sulten HELE tiden! I går spiste jeg "middag" 3 ganger... Dvs, taco i 4 tiden, hjemmelagd pizza hos mamma i 8 tiden og egg og bacon rundt midnatt... I dag hadde vi bare kjedelig hermetikkmat til middag, og jeg suuulter ihjel =P Må nok handle inn masse sunn mat om jeg ikke skal gå opp så aaltfor mye. Dette kan ikke fortsette!=) Har sånn bulimi-alzheimers jeg skjønner dere. Jeg spiser og spiser og spiser, men så glemmer jeg å kaste opp....=P
Nikki 75 Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Jeg også spiser og spiser.Gjør meg ikke så mye med flere middager, da jeg ikke er glad i brødmat. Men jeg har begynt å spise masse snop og julekaker etc også. Liker det ikke!
svale82 Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 JA! Det er flere enn deg som har det sånn.. Jeg spiser og spiser selv, og det meste kommer under kategorien usunt! Men tar det ikke så tungt, og koser meg med både pizza og hjemmelagde julekaker uten bekymringer
rosa bolla Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jepp, her går det i mat mat mat, føler meg sulten hele tiden. Men sånn var jeg i forrige sv også... Men jeg nyter det bare jeg da at man faktisk kan ete litt over evne.. DEILIG.. ikke så ofte man kan det!?!!
juni2010mamma Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Jaaaaa jeg har også hatt det sånn, men nå er heldigvis sulten borte:))))) Jeg har lagt på meg mange kilo allerede, men nå er det turgåing og normal spising. Håper da at kiloene vil gå av igjen:) Spiser sunt hver 3 time...
Nikki 75 Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Men man KAN jo egentlig ikke ete over evne nå heller - det er jo ikke som om man blir nullstilt etter fødselen... Jeg begynte bra, trente litt og spiste sunt, og sa at jeg ikke ville bli en av dem som la på seg 30 kg under svangerskapet... men nå føler jeg det er i ferd med å skli ut. Ikke lett å holde seg i skinnet med julen rett rundt hjørnet heller. Men neste år, da skal jeg begynne et nytt og bedre liv... Trur eg...
hjjkaqhd Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Jeg og. Har lagt på meg 4 kg bare til nå i desember :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå