Gå til innhold

Helt ærlig....

Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Har jeg alltid trodd at bekkenløsning er en "pysediagnose." Rett og slett trodd at damer med bekkenløsning ikke tålte særlig mye, ble rett og slett litt for fort "slitne." MEN, nå er jeg der selv, og det er f....n så vondt! Beklager alle dumme tanker jeg noensinne har hatt om dere som sliter med bekkenet, jeg bøyer meg i støvet for at dere orker å gå sånn i mange mange måneder! Håper dette går over så snart babyen er ute, for slik er det ikke moro å ha det. hold ut søstre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til fyseoterapaut og følg rådene hans og du blir mest sannsynlig mye betre:)

Skrevet

takk for d :) fikk med krykker fra uke 25 sist, og ble ikke bra før 6 mnd etter fødselen..

når d pån igjen, bare 14 uker,men kjenner d godt ja.. 30 min på kjøpesenter gjør at jeg føler at beina ikke vil bære meg lenger .(

hold ut:)

Skrevet

Hehehe, ja jeg har hatt bekkenløsning en halvannen ukes tid nå og det er betraktelig kjipere enn jeg hadde sett for meg for det er så mange ting jeg blir hemmet fra å gjøre.

Er spent på hva fysiotereapaut har å bidra med. Desverre er det ca en måneds venteliste på noe som er i fornuftig avstand til arbeidsplassen så venter og venter. Jeg skal forresten også forsøke meg på bassengtrening for gravide med bekkenløsning, har hørt så mye bra om det.

Skrevet

Ja, tren og beveg dere det lille dere kan -det har ikke annet enn positiv effekt: tenk også på tiden etter fødsel..

Bassengtrening syns jeg var flott sist. Deilig å kunne flyte litt :)

Skrevet

Takk for gode råd! Jeg går fast hos fysioterapaut, men det er ikke så mye hun kan gjøre for å få meg BEDRE. Vi kan holde litt ved like, men slyngetrening osv anbefalte hun ikke for min del. Får en del massasje og varmebehandling i steden. Og selvfølgelig råd om hvordan jeg skal tilrettelegge litt bedre for meg selv. Jeg er jevnlig i svømmebassenget, så jeg kan bevege meg litt lettere. Godt med det varme vannet også :-) Hadde bekkenløsning med nr 1 som aldri gikk helt over før jeg ble gravid igjen, så har jo gått med det en stund. Men merker det blir værre nå som jeg begynner å bli tyngre. Gleder meg til lille jenta er ute så jeg kan starte litt lett trening. Ser så frem til å bli BRA! Måtte le litt i morges, lå rett ut i går pga omgangssyke, så da jeg endelig krabbet ut av senga nå var bekkenet MYE bedre. En dags hvile for bekkenet mitt gjorde underverker. (Hadde nok vært litt "slem" med meg selv siste to ukene...) Aldri så galt at det ikke var godt for noe ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...