Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Le-anda er like bra som Gla-høna og Knis-gåsa
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Likte det ikke. Har litt fremmedfrykt med navn Hva med Lea eller Amanda?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Tenkte Arlanda med en gang (flyplass i Sverige)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Hjemmesnekra whitetrash. Passer til et par på rundt 20 år, med lav utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Tenker på Leandro eller Leander når jeg hører dette navnet, og det er jo guttenavn.. Nei, jeg syns ikke det var fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå