Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hvordan skal man håndere slikt?Har ett barn som siden september nå er dratt inn i farens tredje knullevennforhold....eller, første var samboer for en periode, ble slutt og dagen etter var en ny dame inn i bildet, foran øynene på ungen.Dette varte jo ikke så lenge... I helgen for to uker siden var hun fortsatt i bildet(de var aldri kjærester bare sånn.."kosevenner")Og var der hver helg ungen var til faren.Så ble det slutt å denne helgen så er det sannelig ikke en ny dame inn i bildet..ungen var til faren fra torsdag til søndag og den nye damen har vært der fra fredag og er der enda... Hvordan kan man håndtere slikt..å det hjelper IKKE at jeg sier noe, tro meg har prøvd. Men ettersom jeg ble uplanlagt gravid så får jeg bare dritt tilbake om at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Årh sånn er så frustrerende. Jeg har jo ikke opplevd det selv, men syns det er upassende å dra med seg fremmende kvinner/menner hjem når en har barn. Det burde han jo skjønne selv også. Det blir jo for mye for barnet å forholde seg til. Han kan heller knulle på "hver dame i gata" når han ikke har ungen. Skjønner det irriterer deg. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort..=/ Er selvfølgelig ikke det værste en kan gjøre men det er jo litt dumt for barnet
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Å sånne folk er så egoistiske!! Skulle ikke få hatt barn.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Det er skikkelig frustrerende for jeg føler at nå må jeg bare sitte å se på det hele...barnet liker det ikke, og en 8åring forstår jo litt også..Vet seriøst ikke hva annet jeg kan gjøre lenger
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Oi 8 år ja. Ja da forstår han/hun jo en del. Lite voksent av han og ikke ta det til seg når du prøver å snakke med han da. Selvom du har blitt gravid nå så er det langt ifra det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå