Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Nå nærmer det seg her.. Skal pynte treet og bake kakemenn med ungene imorgen.Må også hente en gave jeg har bestilt i byen og da er jeg klar:) Må jo handle inn mat da,men det blir ikke før onsdag.. Hvordan ligger det an hos dere??
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Nei... vi flytta jo for en stund siden så det vi skal gjøre da er: -rydde vekk de siste restene etter flyttelasset -vaske over leiligheten -kjøpe julemat -pynte juletreet -henge opp noen kroker og litt småting dette tenkte vi å gjøre lille julaften. hvertfall vaskinga. Maten kan vi jo begynne på tirsdag evt. Juletreet skal pyntes tirsdag.
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Rimelig klar. Det som gjennstår er å kjøpe julegaver, bake litt, vaske, handle mat, pynte og sette ut julenek. Jeg rekker det innen onsdag?
sol2002 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Handle litt mat, rydde gjesterommet og handle en liten gave til minsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå