Gå til innhold

Julegaver: Hvor mye bruker dere på foreldre/svigerforeldre? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer! i år kjøpte jeg en salatslynge til svigermor (400 kr), oljehyre (80 kr) og en bok om rolling stones (349) til svigerfar...og en tivoliradio (1500 ca, lillesøs betaler 400) til mine foreldre. jeg pleier ikke å bruke SÅ mye på mine foreldre, altså, men de ønsket seg en radio til kjøkkenet og da ville jeg kjøpe en tivoli, de er jo knallgode :)

Skrevet

Alt ettersom hva de ønsker seg.,

I år får svigeforeldrene mine gaver til ca 500 hver ( de er skilt)

Mine foreldre får en felles gave, hvor vi spleiser med andre. Hvor vi har lagt i ca 600

Skrevet

Mamma: øredobber 359 kr

Pappa: skjorte 499

Svigermor: CD 199

Svigerfar: Bok 379

I tillegg får de fin bildekalender med bilder fra året som gikk.

Skrevet

Svigerforeldre 1500 tilsammen. Mine foreldre får for 1500-2000 kr hver. Ble litt mye i år, som de fleste, men vi får for så utrolig mye mer igjen. De går fullstendig av skaftet, men så har de ikke så veldig mange de skal kjøpe til.

Skrevet

Det kommer litt an på hvor god råd vi har. I år er det ikke overflod akkurat. Har brukt ca 300 på hver av mine foreldre (skilt), svigermor ønsket seg bare en liten ting så de får lunsj her 2.dag i tillegg, svigerfar får et album med bilder + flybilletter over til oss (det ønsker han seg).

Skrevet

ca 1000 kr på mamma og 1000 kr på svigers... altså 3000 kr tilsammen... men vi får også helt vannvittig mye igjen... de bruker sikkert 5000 kr på oss....

Skrevet

mellom 3 og 500 til hver...alle er jo gift på hver sin kant på nytt untatt svigermor så blir jo ganske dyrt :)

Skrevet

rundt 500 kroner til hver :)

med nye "steforeldre" blir det noen lapper

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I år ble det spleising av gps til svigerfar (500 kr fra oss), og svigermor får en bestemor (bidrag til kontantstøtteprogrammet til unicef, tror den kosta 249).Sammen får de et fat ungene har tegnet på.

Mamma får en bok om scrapping (300??) og en kopp som ungene har tegna på.Samboeren får også en kopp. Hun og samboeren får 2 gløgg-kopper (99)

Pappa og kona får et bilde av ungene (sikkert 100 inkl ramme)

Skrevet

Varierer.

I år ble det 600 på mamma, 750 på svigermor og 550 til svigerfar og kona.

Skrevet

Ca 500 til svigerfar

Ca 200 til svigermor

Ingenting til mine foreldre.

Skrevet

Vi ligger rundt 600 kr pr. par, men det blir litt over. Mine foreldre ønsker bare veldedige gaver, barnekunst, bilder av barnebarn og hjemmelaga matgaver. Svigers får alltid spennende nye matvarer og kokebok - og kaldender og bilder. Vi voksne har igrunnen kutta ut gaver til hverandre, men vi har så flotte besteforeldre på begge sider at det er vanskelig.

Skrevet

Ca 1000 kr pr par. Og så får de barnehagebilde i ramme og kanskje kalender.

Skrevet

Mine foreldre får gave for 1000,- totalt i år, min bror får for 500,-, hans samboer 300,-. Mine svigerforeldre får for 500,- totalt. Vi gir litt dyrere gaver i vår familie, uten at det er noe problem:)

Skrevet

varierer - i år får de det samme alle sammen til ca 600 kr per pers.

Skrevet

ca 1000 på mamma

ca 1000 på pappa og hans samboer

ca 500 på søster

ca 500 på bror

ca 1000 til sammen på svigermor og hennes mann

ca ingenting på mannens bror, etter avtale han gir heller ikke til oss, men han har 5 barn vi kjøper til og vi har 2 barn han kjøper til.

Skrevet

Min mor: 300kr

Min far: 600kr

Min svigermor: 300kr

Min svigerfar og hans kone: litt over 100kr.

Men det kommer litt bilder av ungene og slikt utover dette, så det blir igrunn litt mer.

Skrevet

I år hadde jeg bestemt meg for å bruke 500 pr pers til svigers og mine foreldre. Har handla til mine foreldre, men spleisa til svigers til noe til 1400,-. Trudde først vi skulle bruke 1000,- hver, og ville kjøpe gavekort(som passa til gava) for det resterende, men de vi spleisa med mente det holdt. Føler litt på at de får ulikt, men synes det blir litt rart om vi skal gjøre det anneredes enn de vi spleisa med! Jo, også får de fotokalender hver. Som jeg burde lage snart!!!

Skrevet

Jeg bruker ca 300,- pr voksen samme hvem det er. Svigers er skilt og begge har nye partnere, de får for samme sum som de "ekte" svigersene.

Skrevet

I år har det nok blitt 500kr +++ på alle de 4 besteforeldrene. Normalt bruker summen å ligge på rundt 300kr per hode;)

Skrevet

Det kommer ann på hva dem ønsker seg. Siden jeg har svigerforeldre i Kosovo og som ikke feirer jul så sier det seg selv at vi har mere å bruke på mamma og pappa..

Mamma får i år:

Cd plata med Sissel og Odd

Sommer tunika ( som jeg kjøpte i tyrkia i sommer)

Tøffler

Morgenkåpe

Pappa får i år:

Sjorte/vest

Tøffler

Mus og høretelefoner (til laptopen som han fikk av mamma i bursdagsgave i går) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...