Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 hjalp meg den lille tiden jeg var her på fredag. politiet kom etter nøyaktig 30 minutter, og jeg og jenta mi ble med de. vi var natten over på krisesenteret, ettersom politiet ikke hadde mulighet til å kjøre oss til nermeste familie 4 timer en vei. dagen etter kom min far å hentet oss, og vi bor nå hos han og hans familie. blir nok her til over jul. jenta mi merker heldigvis ikke så mye til dette. bare at hun er kommet litt ut av døgnrytmen sin, da det ble så sent som det ble på natt til lørdag. men det ordner seg. politiet sa at det var helt riktig å kontakte de. og at man skulle gjøre det i sånne saker. jeg sa rett ut hvor jeg hadde fått tips om å ringe de, altså her inne. og de sa det var fint. men de anbefalte jo ikke å spørre etter sånne råd på internett, men da man ikke får gjort noe annet, så må man jo bare. hva som skjer fremover vet jeg ikke. vi blir her til over jul. min far reiser imorgen å henter mere klær og gavene til vesla. så da er iallefall julen reddet for henne. har det veldig vondt nå. men tiden leger vel alle sår. vi blir vel boende på min hjemplass, skal begynne å titte etter en liten leilighet til oss imorgen. men mange om beinet, så kan ta sin tid. men skal også kontakte kommunen. de kan hende har noe. vil bare takke så utrolig mye til dere som hjalp meg. takk for alle støttende ord. og gode råd. låner bare pc til faren min, så får nesten logge av her. men god jul til alle dere her inne, takket være dere, får nok vi en god jul og:)
VåreSøteSmå Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Leste hin innlegget ditt, og syns det er kjempe bra at du fikk hjelp og har kommet deg vekk.Ønsker deg og din datter en riktig fin jul og ett godt nyttår og håper alt ordner seg for dere. Mange klemmer fra meg )
ippemo får augustbaby Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Så bra at det ordnet seg! Og vær så snill, for dine barns skyld - IKKE dra tilbake til mannen din, uansett hvor godt han ber for seg. Bare vær glad for at dere kom dere bort i live og uskadde. Ha en god jul og et riktig godt nyttår! =)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Godt å høre at du er hjemme hos familien og ønsker deg og barnet ditt en god jul i rolige, trygge omgivelser Lykke til på leilighets jakten, håper det ordner seg fort for dere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå