ellenle Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hei! Hadde bestemt meg for å ta laxerolje idag, men ingen apotek har de inne! Skulle tro alle gravide hadde hamstret nå før jul;) De hadde og problemer med levering fra leverandør. Men nå lurer jeg på om jeg kan ta Toilax i tablettform! Noen som har erfaring med dette?? Har lest om det på lommelegen.no, vet ikke helt åssen jeg skal tolke det, virker som det er ok, men lurer på om de mener bare flytene...?? Har nesten ikke sovet på 3 uker (!) har 3 cm åpning, og slimproppen har gått i to omganger tydeligvis, på torsdag og idag, masse rosa slim.(beklager detaljer...) Noen som har erfaring med dette?? Håper på svar!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Ville stått over. Siden du har åpning og slimproppen har gått, ville jeg mye heller tatt klyx for å tømme den veien og håpe på at det kan hjelpe på å starte noe. Lykke til uansett.
ellenle Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 Ringte apoteket, de sa at de ikke anbefalte det i det hele tatt, så får smøre meg med tålmodighet... Er en del av oss som må det...
ansjaangell Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har fått streng beskjed fra JM om å IKKE ta lakserolje.. Du kan få styrtfødsel.. Ville allefall tatt det i samsvar med legen eller jordmoren din..
Januarprinsesse Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 samme beskjed har jeg fått ved tidligere svangerskap. Alt var lov unntatt lakserolje, var tonen da! Finn på noe annet som kan starte det i stedet du. Sex er anbefalt (selv om det ikke frister kanskje), gå en tur, gå på ski -ett eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå