ღMorgenSolღ Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hehe kjenner jeg blir litt nervøs av det, skulle det skje noe nå så står jo bilen fast. Spennende dette jo, siden jeg har hatt murringer i over ei uke nå..
NostraStoria Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jepp, og heldigvis bor vi nærme sykehuset! Det er utrolig koselig med snø (ikke vanlig her)...i dag har vi fått ut bilen som var innesnødd, så stresser ikke med at jeg må gå til sykehuset eller noe slikt. Å, kan han ikke bare komme snart! hehe. Kjenner jeg er ekstra utålmodig nå på slutten!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg er ikke innesnødd lenger. Mannen min har jobbet noen timer ute i gårdsrommet for å gjøre bilen flyttbar:) Greit å slippe det hvis ting plutselig starter en av de neste nettene. 14 dager til termin, så nå kan jo ting skje.
anni654 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Da er det bare å ta snøskufla og grave litt har gjort det en del de siste dagene (ikke alene da)... og ha kostet bilen fri fra snø på etterm iddagen, slik at alt er klart hvis det skulle skje noe... men venter fortsatt.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Her har mannen vært ute i fast intervall og sørget for å holde veien åpen for oss. Er overhodet ikke bekymret for at vi skal stå fast her hos oss, men man vet jo aldri hvordan det er på veiene rundt her, da brøytemannskapene ser ut til å trenge en dag eller to før de prioriterer området. ;-) Men men, det finnes heldigvis luftambulanse for krisetilfeller, så det vil nok i alle tilfeller gå greit.
2tettebabyer Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 jepp :-) syykt med snø her og... Vi har fått kjettinger på bilen så nå komer vi fram overalt, men uten det sto vi dønn fast... men jeg kjører likevel ikke for vi har nettopp kjøpt ny bil og jeg føler meg ikke trygg på den svære kassa selv uten snø :-) Men min søte lille polo kommer ingen vei, så nå er jeg avengig av gubben :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå