Gå til innhold

Typen min er så nervøs for barnet vårt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det er jo ikke noe galt i det, men jeg synes kanskje det går litt for langt.

Hun er seks måneder og har begynt å krabbe/åle seg litt på gulvet. Han er redd for at hun skal slå hodet i alle slags kanter hun treffer på sin vei. Han koster foran henne fordi hun kan få i seg små lodotter, og er generelt drittredd for alt som kan skje henne.

Hun har fått noen røde flekker i ansiktet og han er overbevist over at det er fordi jeg lot henne sove i vogna i åtte minusgrader.

Når jeg sier at hun må få slå seg litt slik at hun vet hva det er å få vondt så fnyser han av meg som om jeg ikke bryr meg om henne. Jeg ønsker bare ikke å få et barn som aldri har følt smerte før hun begynner i barnehagen som ettåring. Da tror jeg hun kommer til å slite. Andre som har det slik? Kommer han til å roe seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er det ikke typisk 1gangs da? :))

Jeg var vel litt sånn med førstemannen min, men nå er jeg svæært avslappet.

Roet seg når barent ble eldre, og når jeg har fått enda 2 til :P

Skrevet

Jeg sitter her og humrer litt for meg selv. Kjenner meg så veldig igjen i beskrielsen av mannen din:D Det går over, jeg lover. Han må bare se at hun slår seg og kanskjeblir småådårlig et par ganger først:D Jeg er ikke sånn lenger altså, så det er mulig å roe seg. Litt typisk førstegangs som nesten ikke har sett småbarn før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...